Recenze (25)
Love (2011)
Jen tak dál, slovenská kimenatografie :) Paráda. Napínavej příběh, československej humor, nějaká ta love, stojí za to vidět :)
Oněgin (1999)
Přes naprostou nudu především v druhé polovině filmu, má tento zfilmovaný román tak skvělou atmosféru, že si zaslouží poctu.
Opravdová kuráž (2010)
Nejenom skvělý western
Lidice (2011)
Za hudbu, kameru, scénář a za úžasnou atmosféru podtrženou chytlavým příběhem opírajícím se o dost smutná fakta. Zajímavý komentář: Radek99
Schindlerův seznam (1993)
Viděl jsem film dvakrát, poprvé jsem byl trochu citově ovlivněný a domníval jsem se, že bych nebyl objektivní k hodnocení tohoto filmu. Po druhém shlédnutí jsem si začal všímat každého momentu, scény, odstínu.. Nemám k tomu co říct, ten film je dokonalý. 100 %
Tisíc a jedna noc (2006) (seriál)
Zlatý klasický mexický telenovely
In de Gloria (2000) (seriál)
Taky jen za ,,Boemerang´´, pořád mě to dostává :D
Pán prstenů: Dvě věže (2002)
I když bych se neštítil tento film označit možná přímo za válečný, tak mě zaujal opět originálním Jacksnovým stylem, který ukázal, že je opravdu hoden točit takovéto filmy. Vše ve filmu dobře funguje a tvoří úžasné dílo. Myslím si, přestože jsem jako poslední záznam viděl special edition (226 min), tak že se dá většina scén pokládat za více jak zajímavé. Parádní scénář postavený opravdu slušně na knize a atmosféře Středozemě se špetkou humoru s vůní pohody a dobrodružství.90%
Bludiště (1997) (pořad)
Jen za nápad, který mohl být dotažen k něčemu lepšímu.
Pevné pouto (2009)
To co jsem od filmu očekával, jsem od něj taky dostal. Včetně mrazivého pocitu v zádech. Zaujala mě nejen originalita některých scén, ale i určitý mírně odvážný způsob scénáristiky, jež zabíhá do mírně bláznivé tvorby příběhu. Nemůžu říct, že by mě u tohoto filmu něco zklamalo. Poskládání scén a samotný film už od první půlhodiny na mě docela zapůsobil a to nejen thrillerovými částmi snímku, nýbrž i příjemnou scenérií, fajn obsazením se slušnými dialogy. 85%