Poslední recenze (58)
Fargo (1996)
Některé postavy skvělé, jiné o ničem. Výborní herci a jeden nezapomenutelný záporák. Na tomhle seriálu se mi líbilo nejvíc to, že jsem nebyl nucen po konci epizody zapnout si další a stejně se mi to líbilo. Jinak natažení Coeni do deseti hodin a podle mě to určitě stojí za to.
Carrie (2013)
Viz verbalův komentář.... Carriemu koktovi se to nelíbilo?:)
Temný případ (2014) (seriál)
Za začátku nuda, ale pak mě ti dva úplně dostali...