Recenze (58)
Fargo (1996)
Některé postavy skvělé, jiné o ničem. Výborní herci a jeden nezapomenutelný záporák. Na tomhle seriálu se mi líbilo nejvíc to, že jsem nebyl nucen po konci epizody zapnout si další a stejně se mi to líbilo. Jinak natažení Coeni do deseti hodin a podle mě to určitě stojí za to.
Carrie (2013)
Viz verbalův komentář.... Carriemu koktovi se to nelíbilo?:)
Temný případ (2014) (seriál)
Za začátku nuda, ale pak mě ti dva úplně dostali...
Interstellar (2014)
Vadilo mi, že byl do filmu nacpaný dost rozsáhlý děj, takže šlo všechno moc rychle než aby bylo místo na jiné věci, jako třeba postavy. Ale tenhle styl mi nesednul ani u Počátku a Batmana. Jinak pár dobrých nápadů, ale objevování nových světů tady bylo jen na okraj. A to je škoda, protože na to jsem se těšil nejvíc..
Na hraně zítřka (2014)
Dobré na tom byly hlavně vtipy ála Na hromnice o den více. Ale jinak trochu zklamání. 3-4
Strážci Galaxie (2014)
3-4. Příběh nic moc, ale brutálnější postavy jsem ve filmu ještě neviděl. Vraždící strom s milými úsměvy a cynickým mývalem na rameni jsou největší nakopávači zadků v celé galaxii...
Olověná vesta (1987)
Rozhodně menší psycho než Pomeranč. Film má dvě části, první se odehrává ve výcvikovém táboře a druhá v samotném Vietnamu. Těžko říct, která část je drsnější a to je to to, v čem je tenhle film zajímavý. Doporučuji všem....
LEGO® příběh (2014)
Můj dětský sen splněn
Lásky čas (2013)
Absolutně pohodový film... (3-4)
Záskok (1997) (divadelní záznam)
Viděno v divadle Vrchlabí. Super zážitek;)