Recenze (43)
Krvavá nevěsta (2019)
Už chápu, proč se říká, že když vidí ženich nevěstu před obřadem ve svatebních šatech, tak to nosí smůlu.
365 dní (2020)
Do kina bych na to nešla, ale ve svém žánru "polský erotický film" je to dobře odvedené řemeslo. :-D
Zkrocená hora (2005)
To není film o homosexuálních kovbojích. To je film o lásce. A je úplně jedno o jaké. Ať se na film podívám kdykoliv, nepřestává mě dojímat. Uff. Neskutečné. Klobouk dolů.
Trhlina (2019)
Bohužel filmu chybí jakýkoliv dramaturgický koncept. Přitom ostatní složky filmu jsou skvělé. Velká, velká škoda.
Halloween (2018)
Žánrovka? A proč ne.
Pasažéři (2016)
Jako sci-fi je to hrozný. Ale jako romaňták super.
Muži, kteří nenávidí ženy (2009)
Ač velice nerada, tak tady musím říct, že platí staré otřepané klišé, že kniha je lepší než film. A především co se závěru týče.
Bojovníci Zenu (2007) (pořad)
Něco tak otřesného, že to nelze slovy vyjádřit!
Žraločí invaze (2012)
Jen škoda některých digitálních efektů ve stylu "Asylum", myslím, že Bait by si klidně vystačil s klasickými triky, které také používá. Ale i tak, je to jeden z těch kvalitnějších žraločích hororů. A nápad žraloka v nákupním centru - jednoduše geniální.
Terapie láskou (2012)
První tři čtvrtiny filmu jsou hodně nepovedené, naštěstí to vykompenzuje výborná závěrečná půl hodinka. Otázka je jestli to na celovečerní film stačí.