Recenze (26)
Outpost 37 (2014)
Někdo tady předemnou zmínil, že je to lacině obsazený film. Jestli to znamená, že v něm není žádná známá tvář Holywoodu, tak je to pravda. Herecké výkony byly naopak protipólem slabšího příběhu a zápletky. Do originality to má daleko, ale stojí zato vidět- hlavně fans mimozemské tématiky. Tři a půl hvězdy.
True Blood: Pravá krev (2008) (seriál)
OK. Upřímně jsem prvníma dílama prokousával docela složitě, a dokonce jsem měl tendece to i vypínat. Nemohl jsem najít jakejsi bod, keterej by mě u toho držel. Postavy mi po čase přirostly k srdci. A teď? Co díl, to jednohubka. Sam a Eric FTW!
Země ztracených (2009)
Ale co. Byly tam zajímavý momenty. Espešl auto-tune Cher performance :D.
Válka Bohů (2011)
viděl sem to v kině ve 3D . luxus. přiznávam, že to nebylo moc hluboký, ale to že mi šípy lítaly kolem ksichtu mě uspokojilo maximálně. proto taky pochopim, že lidi co tomu daj špatný hodnocení to viděli v nějakym CamRipu, nebo na 10" monitoru. .
Jak přicházejí sny (1998)
Naporostý zprznění knižní předlohy.
Zlatý Glóbus 2011 (2011) (pořad)
Žervei frajer, Parsons frajer, Downey Jr. frajer. Carrel frajer. Ashton Kutcher's dad Bruce Willis frajer. De Niro frajer! a Pačíííno frajer
Chuck (2007) (seriál)
no, v tomhle, vlastně v každym seriálu by se měli hodnotit jednotlivý série. Konkrétně v Chuckovi kvalita sérií má klesavou tendenci. Přičemž první i druhá série jsou nápadité a víceméně nestereotypní, za to zbývající série stoje za uplný h***o.
TRON: Legacy 3D (2010)
5 hvězd je málo. avatar hadr
Rendez-vous v A moll (2003) (studentský film)
za tu hloubku ostrosti.
Ďáblova čísla (1999) (TV film)
Herecké výkony? Docela dobrý. Atmosféra ? Taky dobrý. Myšlenka ? Pořád dobrý. Zpracování ? Hooodně špatný. Celý film se táhne, člověk už ani nedává pozor a vesměs se vlastně nic neděje. Ale určitý účel a poselství si film zachová až do dojemného konce.