Recenze (35)
Percy Jackson: Moře nestvůr (2013)
Nevím proč, ale mě to nápadně připomínalo jistými prvky Čarodejův učeň a taky hodnocení to má velice podobný. No a pak ještě Harry Potter a do toho všeho zakomponována grécká mytologie... Na to, jaké recenze jsem slyšel na tento film mě to na celé čáře sklamalo. Hodnocení: 2* + 1* za hezké efekty.
Hladová hra (2009)
Jedna hviezdička za to, že prežila pekná blondína. Natočiť film, ktorý stojí iba na pointe "Zožrať sa, či nezožrať sa?" je dosť chabý. Aspoň sa to nezačínalo spôsobom "Partička mladých ľudí ide na výlet, skráti si cestu cez les, kde leží uprostred cesty pasca na medvede....". Sérii Saw to nesiaha ani po kotníky.
Tunel smrti (2005)
Keby aspoň neprekrúcali históriu a nevysvetľovali si všetko podľa svojho... Podzemný tunel ako odkladisko mŕtvol :D dobrý vtip..
Černá hodina (2011)
Když partička mladých amerických debilů....
Muži, kteří nenávidí ženy (2011)
Fail...... To keď si ja teraz po svojom vyložím Harryho Pottera a natočím 7 filmov tak budem mať tiež hodnotenie 80%? V poriadku... idem na vec...
Maléry pana účetního 2 (1983)
Dvojku som videl skôr ako jednotku a myslím, že to bolo fajn. Film je dostupný aj na YouTube http://www.xtro.cc/2012/04/malery-pana-ucetniho.html
Maléry pana účetního (1980)
Zaradené medzi moje najobľúbenejšie komédie :) Je dostupný aj na YouTube, odkazy som vložil na blog: http://www.xtro.cc/2012/04/malery-pana-ucetniho.html
Pes Baskervillský (1959)
Podľa mňa najlepšia verzia tohto filmu, Celé moje hodnotenie tu: http://www.xtro.cc/2012/02/pes-baskervillsky-hound-of-baskervilles.html
Telefonní budka (2002)
Moje hodnotenie: http://www.xtro.cc/2012/01/telefonna-budka.html
Muži v naději (2011)
Moja recenzia http://www.xtro.cc/2012/01/muzi-v-nadeji.html