Recenze (19)
Dark Prince: The True Story of Dracula (2000) (TV film)
Strach byl jeho největší zbraní.
Láska v bílém pekle (2004) (seriál)
To byl tak krásnej film, hrozně mě mrzí, že nemohu dát víc jak 5 hvězdiček :)
Moje krásná čarodějka (2005)
Ke konci mě to tak unudilo, že jsem usla. Dávám hvězdičku jen za Kidman!!
Anakonda: Honba za krvavou orchidejí (2004)
Uplně nejhorší je, když přerostlé zvíře vraždí lidi a je to jenom výmysl :(
Cesta na Měsíc 3D (2008)
Oni se fakt vyrábějí tak malí skafandry??=o) :o)
Johanka z Arku (2003) (divadelní záznam)
Nevím, jak to dělá, ale příjdemi, že se Bílá hodí skoro do všech rolí, které hraje. Johanku z Arku vystihla perfektně. Nejvíce vtipná byla s céna s "bilboketem" =o)
Dracula (1996) (divadelní záznam)
Muzikál jsem viděla s původním obsazením (Machálková, Hůlka, Bílá), Tedy jenom na DVD, protože v té době mi mohlo být něco kolem 1 roku, možná mín. Dracula patří k jednomu z nejpovedenějších muzikálů Karla Svobody. Nádherná hudba, okouzlující kreace krvinek a zajímavé kulisy. I když jsem neviděla nové provedení, ale myslím, že tomu nebude sahat ani po kotníky..
Galileo (2007) (divadelní záznam)
Nádherná hudba, nádherné kostými, nádherné provedení, není co vytknout =o).
Tři mušketýři (2005) (divadelní záznam)
Toto byl jeden z prvních muzikálů, které jsem viděla, a proto mě velice zaujal. Samozřejmě, jsou lepší, ale tento má také své kouzlo. Hudba je úžasná a myslím, že i herci/zpěváci se hodí ke svým rolím. Nejlepší ovšem je scéna, kde Petra Janů zpívá "Ráda mám". To je naprosto krásná písnička. Je tam i více krásných písniček, ale tato mě nejvce zaujala.
Kleopatra (2003) (divadelní záznam)
Tak Kleopatra mě zklama hodně, tak kýčovitej a přeplácanej muzikál jsem ještě neviděla. Jediné, co se mi líbilo byla Kobra a zpěv, jinak to byl slušnej propadák!