Recenze (95)
Želary (2003)
Epesní provedení knižní předlohy...
Áno, šéfe! (2011) (pořad)
Alespoň člověk ví , kam skočit na baštu:)
Odpočítávání (2010)
Perfektní ukázka toho ,kam se dá zajít , pokud jsou všanc miliony životu, a navíc jak stačí málo k porušení morálního kodexu.
Casablanca (1942)
Myslím si ,že tohle je začátek jedné pěkné závislosti.
Kameňák (2003)
Hold to funguje , když jsem nalitej :)
Wall Street: Peníze nikdy nespí (2010)
Teda fakt jsem ani v nejhorším snu nečekal, že uvidím Gordona změknou. Režie se Stoneovi v celku povedla,ale pokud máte v rukou scénář, kterým chcete zapůsobit na širší publikum, nemusí se to vždy vyplatit, což je případ Wall street 2. Mé hodnocení je 4/10
Tisíc a jedna noc (2006) (seriál)
Myslel jsem si že jsem otrlá povaha, ale tenhle seriál dokázal že fakt nejsem. Stačilo pět minut a měl jsem dost a to jsem tak horlivě pohanil pokémony.
Swordfish: Operace Hacker (2001)
Tenhle kousek miluju, ale sám nevím proč.
Císařův pekař - Pekařův císař (1951)
Kdo by tuhle krásnou , českou Werichovku neměl rád. Klasika přes všechny klasiky, na kterou se těším každý rok, moderní braky se můžou jít bodnout.
Past (1999)
Je to sice mega guláš, ale Connery a a Zeta jsou ideální ingredience, které se k sobě velice hodí, a pokud si k tomu to menu dáte i kvalitního bíraka, může se vám dostavit blažený zážitek.Šedesát ze sta je ideální hodnocení pro tuhle krmi.