Poslední recenze (81)
Stranger Things (2016) (seriál)
Jediné, co můžu dodat - vyšla 1. série 8x60min - celou jsem zhlédl na jeden zátah. Šel jsem spát ve tři ráno :D
Čarodějnice (2015)
Do kina nějak často nechodím, ale že by se během hororu nikdo nebál, ba naopak se několikrát celým kinem rozléhal smích, to se jen tak nezažije. Prostě brak o čarodějnici, která ve filmu vlastně hraje minimální roli, brak, kde se jenom modlí, seká dříví a kde se vše završí takovou malou lesbi show u táboráku.
Osudový dotek 2 (2006)
Zlo a nuda :(