Recenze (182)
Turbulence 3: Heavy Metal (2001)
SUPER!!! Lepší komedii jsem už dlouho neviděl. Na film se nelze dívat jako na akční a brát ho vážně. Daleko lepší je koukat se na to jako na demenci a mít z toho srandu.
Vaterland - Lovecký deník (2004)
Fantastické! Jen takovým slovem jde vyjádřit jak na mě film zapůsobil. Ještě teď mě štve, že film neobdržel více Českých Lvů. Mnohovrstevné dílo, které si lze vykládat, ale stejně ho nemůžete pochopit. Ti hlupáci, kteří zde psali o tom, že si D. Jařab hraje na Lynche by se měli zamyslet. Co když si Lynch hraje na Jařaba...
Sin City - město hříchu (2005)
Byl jsem z filmu unešen především, protože je jiný než ostatní. Ten, kdo od filmu čeká realnost děje a klasické postavy bude asi zklamán a film ohodnotí jako průměrný. Těm ostatním bude běhat mráz po zádech ještě několik dní. Mimochodem vizuální stránka filmu je také velmi neokoukaná.
Univerzální voják: Zpět v akci (1999)
Tenhle film doporučuji všem, kteří se chtějí dobře pobavit a ze srdce zasmát něčemu opravdu trapnýmu.
Kill Bill 2 (2004)
Perfektní a napínavé rozuzlení, ale čekal jsem něco navíc. Největším překvapením roku se stává..........................role Samuela L. Jacksona.
Škola rocku (2003)
Skvělý film, který se může stát biblí rock'n'rollu.
Magnolia (1999)
Film, který v mém TOP10 vždy bude mít místečko.
Vyvolený (2000)
Boží triller s opravdu originálním dějem.
Pán prstenů: Návrat krále (2003)
Nejhustější. Nejvostřejší. Nejlepší. A další a další superlativy.
Princezna Mononoke (1997)
Absolutně hustý anime. Škoda, že jsem neviděl v japonštině.