Recenze (196)
To se mi snad zdá (2023)
myslím si, že za to mohla ta příšerná bunda, co ji měl skoro celý film na sobě... ve skutečnosti trochu zklamání (zapříčiněné velkým očekáváním).
BANGER. (2022)
film tak dobrej, že vlastně vubec nevypadá, že je českej. vlastně se snad všemu, mezi čím se dá najít rovnítko mezi hloupý a český, vyvaroval. a spíš než refn, tak mě celou dobu napadali bratři safdiové.
Ohlédnutí za Odcházením (2011) (TV film)
havlovo odcházení je možná nejlepší českej film (mimo dokumenty) posledních dvaceti let, a tak jsem doufal, že se dozvím něco zpoza natáčení, metody a způsoby práce. ale všichni tam jen neustále opakují, jak je to nádherné spolupracovat s panem prezidentem atd. slovo "úžasný" tam zazní víckrát než spojka a.
Po sui tai yang zhi xin (2022)
Já si celou dobu říkal, že jediné, co to kazí, je to vyprávění. Když by to bylo úplně bez overvoicu, jen obrazy, bylo by to perfektní.
Dark Waters (2019)
no takový kilogramy americkýho kýče jsem teda od todda haynese nečekal..
On se bojí (2023)
Když bych škrtl poslední půlhodinu, tak to má pět, tzn. je to perfektní film. Bizarní, snový, nesouvislý, hodně mi to připomínalo posledního Charlieho Kaufmana.
Trespassing Bergman (2013)
Jakože príma parta, ale každej tam řekne dohromady tak pět vět, Bergmanovy filmy, o kterých se mluví, jsou taky úplně náhodný a celý je to takový uměle nastylizovaný. Ale ten palác jeho, to je pecka, tam by mě - asi mimo zimu - asi bavilo být.
Podivná barva slz tvého těla (2013)
Argento, jasně, hned na první druhý pohled, Strickland, určitě, protože z něj taky vychází, Lynch, u černobílé části rozhodně. Koho mi to ale - aspoň v poslední třetině, kde postavy prakticky oněmí - připomínalo nejvíc, byl Švankmajer, a to tím precizním důrazem na zvuk a detaily: oči, rty, prsty, předměty, požívání, vyprazdňování etc.
Tichý nepřítel (1997)
Je tam tak jedna scéna, která je jako od Pakuly. Škoda, že zrovna tohle je jeho poslední film.
Mikey a Nicky (1976)
On byl fakt na zabití...