Reklama

Reklama

Nejsledovanější žánry / typy / původy

  • Komedie
  • Drama
  • Akční
  • Horor
  • Krimi

Recenze (365)

plakát

Halloween končí (2022) 

Myers se čtyři roky schovává v kanále a nabírá síly na to, aby přenesl svoje zlo upřeným pohledem do očí nějakýho chudáka kokota, kterýho shodily zlý děcka z mostu. Zrovna do tohoto mladýho otroka zla se zamiluje vnučka Laurie. Michael se tam objeví asi ve třech scénách. Nakonec Laurie vykrví Michaela v kuchyni na stole a on se po tom, co snesl v předchozím díle, nechá ochotně přivázat na střechu auta a táhnout městem. Směju se tomu jen to tu píšu a pláču nad tím, že jsem toho byl svědkem.

plakát

Flash (2023) 

Po tom, co jsem si připomněl Ultimate cut BvS a následně shlédl poprvé Snyderovu verzi Justice, musím konstatovat, že The Flash je to, jak to mohlo fungovat. Už prvních 10 minut je mnohem nápaditějších, vtipnějších a s propracovanější akcí než všechno, co nám v rámci propojeného světa filmů DC naservíroval Snyder a spol. za poslední roky. Je mi upřímně líto, že podle mě nejlepší DCEU film (možná vedle Gunnovy verze Suicide Squad) tak neskutečně propadl v kinech. Ale vlastně ani já sám nečekal, že by to mohlo stát za návštěvu kina. Škoda.

plakát

Sharper (2023) 

Jako vážně 71%? Víc předvídatelnější thriller jsem už dlouho neviděl.

plakát

Sexuální výchova - Série 1 (2019) (série) 

V zásadě mi to připomnělo takový ty 20 let starý klasiky z tv v dobách mojí puberty jako Dawsonův svět, Gilmorky atd... prostě vztahovka, ve který hl. postavy dostávaj v jednom kuse klacky pod nohy a hlavně právě protože jim tolik fandíte. Občas mi přijde, že Sexuální výchova tyhle seriály uvědoměle paroduje některýma až úplně absurdníma situacema ... ale je to celkově modernější, mnohem vtipnější a ten casting sedí jak prdel na hrnec.

plakát

Sexuální výchova - Série 3 (2021) (série) 

Třetí série pro mě byla vyloženě peklo. Bylo to jako kdyby někdo sepsal na jeden papír všechny charaktery hlavních postav a spláchnul je v třetí sérii do hajzlu jenom kvůli několika wow momentům a brnkání divákům na city. To mi přišlo opravdu dementní a víc 'seriálově' už to natočit asi nešlo. Scénáristi hážou postavám klacky pod nohy už v takové kadenci, že z toho vyloženě bolí oči. Postavy, který sem měl doteď rád nebo sem pro ně měl pochopení se najednou chovají jako pičusové (dokonce si to tam mezi sebou pravidelně říkaj) až za hranou snesitelnosti. Ke konci dostaneme dvě docela srdceryvné scény, ale vzhledem k předchozí přemíře debility a mojí nasranosti na tvůrce, to na mě vlastně vůbec nefungovalo.

plakát

Vřískot 6 (2023) 

Podle údajných pravidel franšízy by mělo mít pokračování víc krve, víc obětí a víc nepředvídatelnosti, ALE místo toho jsme dostali víc telenovely, víc dialogů o hovně a víc věcí k smíchu. Pokud to zalijeme omáčkou plnou cosetokurvadějů ve scénáři, tak dostaneme totální zklamání a nejhorší díl série. Když už to konečně skončilo, tak mi připadalo, že prvních 20 minut musel napsat někdo úplně jinej, protože mě to vtáhlo a mělo to sakra dobrej potenciál. Pak už začala vztahová smršť plná tlachání a vzpomínání a Ghostface byl pro celej sál spíš klaunem než strašákem. Ve finále (kdy ve slasheru klasicky přežije jedna zdánlivě mrtvá postava) to tentokrát přežijou rovnou čtyři, aby nám nebylo nikoho líto a ještě si na konci stihnou poklábosit a objímat se, protože co jinýho dělat, když už jsou dvakrát postřelení a pobodaní. Tohle už bylo fakt za hranou snesitelnosti i na béčkovej horor. Vysvětlení, proč tu poprvé není Neve Campbell je stejně debilní jako tři čtvrtě toho filmu a já se její neúčasti na tomhle vůbec nedivím.

plakát

Papírový dům (Netflix verze) (2017) (seriál) 

Vydržel jsem 4 díly, pak už jsem to nezvládl. Čekal jsem precizní a do detailů naplánovanou loupež, alespoň se to na začátku tak prezentovalo. Ale míra toho, co vše se po měsících plánování posralo v kombinaci s nulovou logikou některých postav mě donutila to vypnout a už se do té břečky radši nevracet. Absolutně nerozumím zdejšímu hodnocení.

plakát

Banda - Série 3 (2022) (série) 

První řada mě absolutně odrovnala a pořád mě to ve srovnání se vším ostatním v určitým ohledu dokáže šokovat a překvapit (protože mi zkrátka těma prasárnama hrajou do noty) ... ALE už prostě nedokáže zasáhnout tak jako tehdy ... Paradoxně mi přijde, že můj milovanej seriál, kterej se vysmívá všemu konzumu, mainstreamu a uplakánkům začíná troskotat na přehnaným sentimentu a neschopnosti nějak důstojně skončit, protože se musí dál ždímat dokud to jde.

plakát

Top Gun: Maverick (2022) 

Nevím, jestli sem neviděl jinej film než většina tady, protože kdybych byl režisér, tak tohle bude pro mě výbornej recept na to, jak netočit pokračování. První díl vznikl v osmdesátkách, kdy lidi byli schopný přijmout takovou dost naivní kravinku o machrování, spadnutí na hubu, klasické lovestory, přátelství a spolupráci - mělo to pár nápadů a cool záběrů a já to chápu. Ale co mi opravdu nejde do hlavy je fakt, že tohle a ještě v horším provedení obstálo v roce 2022 a má to dokonce všude vyšší hodnocení. Některý scény a záběry natočený stejně jak v jedničce a většina na mě působila jen nastrčeně a mimo kontext. Nebyla to inspirace nebo přirozená nostalgie, ale vypočítavá vykradačka. K tomu se někdo rozhodl přimíchat úplně povrchní romanci, o které nevíme, kde má začátek, ale s jistotou víme jak skončí + výčitky z minulosti, nucený dojení slziček, nejlepší studenti Top Gun neví, kdo je a jak vypadá legendární Maverick (jako fakt???), ultra debilních posledních 20 min, kdy z rozbombardovanýho letiště plnýho nepřátel dokáže prostě odletět jejich stíhačkou pan Maverick (:D) a k tomu třikrát v posledních dvaceti minutách, ale opravdu doprdele potřetí (fakt se to tam stalo třikrát!!!) přiletěla jiná stíhačka, která naposlední chvíli zachránila naše hl. hrdiny. Fakt díky za posranej večer všem, kdo na tom pracovali a kteří tomu tady dáváte 3 hvězdy a víc.

plakát

Amsterdam (2022) 

Dlouho jsem neviděl tak dobrý drama. A neříkám to jenom kvůli mýmu snovýmu obsazení. Komicky protkaná krimi storka o třech přátelích, kteří se stanou součástí zajímavé kapitoly amerických dějin. Setkání s Russellovou režií pro mne většinou znamenalo vést se na příjemné vlně průměrnosti. Ale tímhle filmem si mě fakt získal. Úžasně mě dokázal přenýst do 30tých let minulého století, často rozesmát, okouzlit mě hereckýma výkonama, vizuálem, předložit mi romanci, příběh o přátelství, boj za lidskost, strach o hlavní hrdiny a dokonce předat poselství. Určitě tomu všemu pomohl Lubezki za kamerou, protože některý části mi připadaly až poetický jako ve starších francouzských a italských klasikách.