Recenze (69)
Chata v horách (2012)
Těšil jsem se na něj hoooodně dlouho, očekávání byla velmi vysoká, ale dostal jsem mnohem víc. Asi jsem už dlouho neviděl originální a zajímavý horor, protože tohle mě rozsekalo. Hororový orgasmus. Ani si nepamatuju, kdy jsem si film po shlédnutí musel pustit další večer znova a celý den se na to těšil. Tohle je moje krevní skupina. "My parents are gonna think I'm such a burnout..." :-)))))
Čtyři slunce (2012)
Velká očekávání a velké zklamání. Určitě nejslabší film jednoho z mých nejoblíbenějších českých režisérů. Všichni herci zahráli excelentně, ale filmu něco chybělo. Často jsem se nudil a koukal na hodinky, hlavně u scén s Rodenem, který sice zahrál skvěle, ale jeho příběhová linie byla o ničem. Doporučil bych více skvělého Mádla a méně Rodena. Ne že by to byl vyloženě špatný film, ale na Slámu slabota.
Neklid (2011)
Krásně natočená nuda se závažným avšak nijak originálním tématem - smrt a smíření s ní. Mia je úžasná, hudba skvělá, ale díky bohu za krátkou stopáž. Shrnuto a podtrženo - kouká se na to dobře, ale jinak je to klišovitá nuda.
Super 8 (2011)
Být mi 13, tak tenhle film zbožňuju...
Věc: Počátek (2011)
Pokud nesrovnáváte s geniálním Carpenterem, tak na holywoodské poměry je nová Věc nadprůměrný horor s obstojnou atmosférou, skvělýma trikama a vydařenýma lekačkama. Kdyby takto vypadal každý remake kultovního filmu, tak budu spokojený. 70%
Jeden den (2011)
Nemám rád romantické komedie a tohle naštěstí nebyla romantická KOMEDIE. Jako jednomu z mála se mi konec líbil, tak jak byl. Nečekal jsem nic, pouze povinné pokoukání s přítelkyní, a dostal jsem hodně. Kvalitní romantické drama s komediálními prvky se skvělými herci. PS: "Emma a Dexter se vídají celých dvacet let, každý rok spolu ale stráví jen jeden den. "...je vidět, že ten, co tuhle kravinu napsal, vůbec film neviděl a na začátku sledování mě to celkem dost zmátlo.
American Horror Story - Murder House (2011) (série)
Díl od dílu lepší a lepší. Seriálové překvapení sezóny a důkaz, že něco jako kvalitní horový seriál ještě existuje. Skvělý scénář, skvělí herci, tísnivá atmosféra...A znělka - dokonalost sama. 90%
Útok na věžák (2011)
Jedno z nejpříjemnějších setkání na letošním KVIFF. Britské filmy prostě žeru.
Tintinova dobrodružství (2011)
Spíše animák pro hravé dospělé než pro děti. Ne tak vtipný, jak jsem čekal, ale dobrodružný na 100%. Vizuálně absolutně dokonalé, Zemeckis by se měl přiučit. Vrcholem filmu byla akční jízda v Maroku, závěr s jeřáby už byl slabší a zbytečný.
2Bobule (2009)
Ani mí oblíbení herci Hádek a Voříšková nemůžou zachránit tuhle ujetou trapárnu.