Poslední recenze (16)
Star Wars: Poslední z Jediů (2017)
Ako tu uz niekto pisal "najvacsia filmova saga nasej doby upada za burliveho potlesku vsetkych zucastnenych". Film tak hlupy, ze spada do kategorie fast/transformers a mozno je na tom este horsie. Nelogicke, smiesne a trapne situacie, ktore len pridavaju do ohna, kedze cely film je jedna velka nuda. Film za ktoreho dlzku som zafacepalmoval v kine minimalne 5x. Jednu-dve hviezdy by si film zasluzil za nejake momenty, ale za ten trapny pocit ktory som zazival pri pozerani mu to neodpustim. Viac nie je co dodat. S laskou spominam na prequely😞
Dunkerk (2017)
6/10 Skvelo natocena, zostrihana, ozvucena, minimalisticka...neosobna nuda. Hype, ktory nema opodstatnenie. Ziadna pamatna scena, ziadne postavy a nebyt brutalnych vzdusnych subojov by film siel na 40%.
Sirotčinec slečny Peregrinové pro podivné děti (2016)
Sracka a to mam Burtona v laske