Poslední recenze (29)
3 sezóny v pekle (2009)
Asi jako Bluntman bych to řekla...
The Amputee (1974)
Až se mi z toho udělalo špatně...
Betonová zahrada (1993)
Já nevim jestli jste někdo čet knihu, ale tenhle film nemá ani polovinu tý atmosféry...