Oblíbené seriály (10)
Newsroom (2012)
Stranger Things (2016)
Ačkoliv byla druhá série poměrně kritizována, tak se stále v kompletu jedna o úžasný celek. Přes výbornou režii a scénář, casting herců, úžasnou Millie Bobby Brown až po vynikající výběr hudby a 80's look. Je mi navíc velice sympatické, že se s hlavními hrdiny vyvíjí i směřování a vyznění seriálu, že seriál zkrátka roste s nimi. Jednoduše jsem se zamiloval a to už se mi u filmu ani seriálu nestalo ani nemapatuju...
Domek z karet (2013)
Přátelé (1994)
Teorie velkého třesku (2007)
Incredible! :-) I deserve it!
Ve jménu vlasti (2011)
Od třetí série je to docela solidní sešup dolů... První dvě série jsou ale lahůdka.
Tenká modrá linie (1995)
Ajťáci (2006)
Prostě a jednoduše: geniální! Fire "exlamation mark" ! První série je úžasná, druhá už trošku pokulhává, ale Roy a Moss jsou u mě evergreen. ... Po třetí sérii musím trošku poopravit hodnocení a to na 4*, jelikož ta poslední série se vůbec, ale vůbec nepovedla :-(
Dexter (2006)
Druhá půlka sérií mě trochu zklamala. Některé charaktery se staly absolutně odtažitými a zápletky neuvěřitelnými. Ale i přesto si Dexter zachoval punc originálního seriálu s jehož hrdinou bylo fajn trávit těch 55 minut.