Poslední recenze (134)
Barbie (2023)
Horší 3*... Druhá hodina byla prakticky utrpení, úplně nerozporuju velký monolog Americi Ferrery, ten byl vlastně dost přesný, ale teda tlačení feminismu tímhle směrem vytváří naprostou propast mezi muži a ženami v širším slova smyslu. Vyzdvihovat ženy, jen za účelem shazování mužů, mi jako rovnováha a spravedlnost rozhodně nepřijde.. Opravdu lituju všechny muže, kteří šli dobrovolně do kina, já jsem ty dialogy taky protrpěla, a to se základní myšlenkou souzním a děkuju všem ženám, které nás za posledních 100 let dostaly tam, kde jsme..
Angelika (2013)
Tak 2,5*, ale, že by to byl nějaký zázrak hodný přetočení originálu...? To nepochopím, takže 2*.
6 underground: Tajné operace (2019)
Já si prostě nemůžu pomoct, mě to nebavilo... Ano, akční scény mají energii, děj už ale pokulhává - nebo aspoň pro mě není uvěřitelný, postavy a jejich bližší zkoumání jsou asi až na pokračování a Reynold nemá prostor rozehrát nějaké větší divadlo se svoji postavou. Ještě udržuje vtipnou rovinu, ale jen a pouze proto, že on JE Deadpool. Bohužel nevím, jestli mě za dalších 20 let bude stále bavit právě takto hrané postavy všech jeho rolí, ale třeba ano..