Poslední recenze (20)
Dexter (2006) (seriál)
cely serial som zhltla asi za dva tyzdne, bola som uchvatena Dexterom, jeho temnou strankou aj vyvojom jeho sprznenej osobnosti... miestami som salela a bola zuriva, ake robi blbosti a ako riskuje, ale prekvapivo mu to vychadzalo... ale ako scenaristi sprznili koniec 8. serie, tak to je konecna! perfektnych 94 dielov a zbabrane posledne dva, tie najpodstatnejsie... otrasny koniec, ten si zasluzi akurat tak hodnotenie odpad!
Lída Baarová (2016)
Do filmu Lida Baarova som vkladala velke nadeje, s ohladom na obsadenie a aj samotny fakt, ze filmy tykajuce sa 2. sv. vojny jednoducho mam rada. Tu ale moja radost konci, hoci ma potesil herecky vykon Gedeona Burkharda, Martina Hubu, prekvapil ma aj Karl Markovics, ktory postavu Goebbelsa urcite vystihol. Co mi vsak neskutocne vadilo, bola rezia a strih. Momenty, ktore neskutocne natahuju film a ktore mi pripadali neprirodzene a miestami nechutne (vid scena horiaceho ohna s tvarami Lidy a Josepha). Pretkane emocne silnymi momentami, ktore to vyvazuju, preto davam 3 *...
Terminál (2004)
Prva cast filmu sa mi zdala velmi prijemna, dokonca som to videla na 5 *, potom som nadobudla dojem, ze film straca na spade a zdal sa mi prilis dlhy... ta "epizodka" s letuskou mi prisla uplne zbytocna a zmatocna... Stanley Tucci to zahral presvedcivo, az ma miestami stval, ale velmi prijemne vyustenie, co vsetko obnasa vlastne ta skatula od orieskov a co stoji za celou cestou do Ameriky... rozhodovala som sa medzi 3* a 4*, ale presvedcilo ma obsadenie a viacere vydarene momenty filmu. 75 %