Recenze (190)
Sorry to Bother You (2018)
Nedokoukal jsem.
Pasažéři (2016)
Nedokoukal jsem
Overkill: Skrz peklo do skutečnosti (1980)
Viděl jsem 155 minutovou verzi a druhá část mi přišla trochu přitažená za vlasy a zbytečně dlouhá. Ale i tak 4*.
Lunnaja raduga (1983)
Dlouhé dialogy, většina filmu se odehrává v několika místnostech. Z flashbacků a z "psychedelických scén" jsem byl trochu zmatený, takže jsem moc nepochopil pointu:)___ V neupřesněné budoucnosti lidé kolonizovali půlku naší sluneční soustavy, na několika stanicích pracuje přes 600 tisíc zaměstnanců: vědců, techniků, dělníků. Z práce ve vesmíru si někteří přinášejí neznámé nemoci nebo psychózy, kvůli kterým jsou před ostatními lidmi izolováni ve speciální nemocnici. Jakási vědecká komise se právě snaží objasnit příčinu podivných vlastností jednoho technika, postupně odkrývají další a další souvislosti.
Gangy New Yorku (2002)
V půlce jsem to vypnul.
Uprchlík (1993)
Konec bych zkrátil o 20 minut
Smrtonosná zbraň (1987)
Několik dobrých akčních scén, kupa klišé, několik přehnaných scén, příběh bez nápadu, bez napětí, bez tajemství, bez pointy...Stejně se dá charakterizovat spousta nenáročných filmů u kterých jsem se dobře bavil, nevím proč to dnes s Lethal Weapon nevyšlo...
Den poté (2004)
Prvních třicet minut dobré, ale pak už můžu jen podepsat Limův komentář...
Hudbu složil, slova napsal (2007)
tak jsem si říkal, že je to sice nuda, vůbec ne komedie a vůbec ne romance, ale dá se to přežít. Jenže to jsem ještě nečekal, že celý film je pouze předehra k úplě hroznému finále, posledních 10 minut jsem opravdu trpěl...
Lepší už to nebude (1997)
O ničem.