Recenze (190)
Super 8 (2011)
Ach jo. Kdyby zustalo u filmu o tech detech a vztazich, mohlo z toho byt, vzhledem k tomu, ze kluci i Elle jsou skveli, neco jako Stand By Me. Ve finale je z toho dlouha, nudna a divna sci-fi, ktera nevi, jestli ma bejt ET, nebo Kingovo It (zaver v dire).
Tři dny ke svobodě (2010)
Moc dlouhy, nudny. Aneb jak ucitelskej moc koukal na Prison Break.
Obhájce (2011)
Dobry. Ne moc napinavy, ale docela inteligentni, a Matthew me nesral, ba naopak. Az na ten jeho prizvuk
Šéfové na zabití (2011)
takhle dojebat takovej namet a nevyuzit tu plejadu hercu - no, spis zneuzit. Kevin a Jen jsou skvely, Colina je tam malo, Foxx je trapnej. Nejvetsi problem je ale trojice hlavnich hrdinu, kteri jsou, krome Batemana, nesympaticti.
Svědek (1985)
na asi poctvrte uz to neni uplne ono, ale stejne je parada, jak muze bavit film, kterej trva skoro dve hodiny a vlastne se porad vlece a "nic" se v nem nedeje
Zrození Planety opic (2011)
Ono to melo jen 105 minut? Hlavne prvni polovina je moc dlouha a nudna. Caesar je skvele udelanej a tahne ten film. Cele je to hrozne predvidatelne.
Sociální síť (2010)
Je to vyborny, perfektne to odsejpa, rezie je skvela, ale chybi mi tam neco, co by me opravdu chytlo. Proste moc chladne. Asi nutne druhe shlednuti.
Pařba v Bangkoku (2011)
horsi nez prvni dil. Zacatek, cca 30 minut, je vybornej, pak je to dost trapny, ke konci se to zvedne, aby to zabil Mike Tyson.
Box (2009)
Plusy: prvnich cca 30 minut, retro, tempo. Minusy: zapletka po zmacknuti tlacitka a finale...
Kick-Ass (2010)
Dobry, az na ten zaver, ten je moc over-kill. Komiks je samozrejme lepsi.