Recenze (302)
Naši (2016) (seriál)
Traja drzí, nevychovaní synovia a dvaja neschopní rodičia.
Duna: Část druhá (2024)
No aj keď sama, ale neľutujem, že som na to išla. Austin Butler to zahral toho záporáka na pána. Vždy som si obľúbila len kladné postavy, ale realita tohto sveta je taká, že tie záporné nás vedia viac naučiť.
Deník Anne Frankové (2016)
Veľmi smutné a tragické
Za mestskými múrmi (1998) (seriál)
Bavia ma takéto historické TV filmy, je to niečo medzi filmom a divadlom, uvidíme tam kus našej histórie a dozvieme sa ako sa žilo v Uhorsku.
Štipku soli (1977) (TV film)
Druhý diel na svahu tak to je super. Takéto dielko tu máme, pobaví aj o sto rokov.
Ledviny bez viny (2022) (TV film)
Celkom ma to zaujalo.
Věčný Jožo aneb Jak jsem potkal hvězdu (2020)
Ach osobnosť Raza niektorí nevedia vystáť, nechápu ho, proste on je taky aký je, má všetko na saláme.
Klasika... alebo 40 rokov s Elánom (2022) (koncert)
Nechápem týmto komentárom, asi som videla celkom iný dokument.
Perinbaba a dva světy (2023)
Ešte ani neprišla do kín, už bolo počuť kritiku. Podľa mňa výber hercov je super. Lukáš sa mi v hlavnej roli páčil, Valéria tiež a navyše ona je aj v súkromnom živote, podľa rozhovor, čo som čítala, inšpiratívny človek. Hudba opäť krásna. Animácia podľa mňa vydarená, záver rozprávkový, ako má byť. Možno elitarsky kritici tam nájdu chyby v scenári a dramaturgii, ale to ja určite nie som, takže pre mňa super. Inak myslím, že to nie je celkom pre deti rovnako ako ani prvá Perinbaba, ale tak kino bolo plné detí.
Tvůj snoubenec, můj milenec (2011)
Mohla to byť celkom nudná romantická dráma, nebyť Kate Hudson,pretoze hlavná dvojka sú takí dvaja, ktorí prežívajú platonicku lásku a myslia si, že je osudová.