Recenze (44)
Hra o trůny (2011) (seriál)
Ta znělka, ten děj, ty postavy! ... zlorgazmuz :)
Abraham Lincoln: Lovec upírů (2012)
Originální scéna se stádem koní.
Alenka v říši divů (2010)
Čekal jsem více epický konec ... ale jinak krásné prostředí, hudba, kostýmy, atmosféra. Ale ten konec mohl být lepší.
Král sokolů (2000)
Viděl jsem to v neděli ráno. Takže se mi to líbilo. Nevím jestli to bylo dabingem, ale sem tam to byla až příliž dětská pohádka (myslím hlavně kvůli některým dialogům). Jinak skvostná hudba a ani děj nebyl úplně předpovídatelný. Třeba jsem nečekal, že nakonec si Formina vezme Ostrika a ten že nebude takové nanicdílo jako většina princátek v podobných pohádkách. 65%
Action Man (2000) (seriál)
Nesnáším, když se takovým seriálům, které jsme za mlada sledovali furt, dává odpad!, ti lidi asi nechápou, že ve 30ti letech se na to dívat už nemají. Bylo to hodně cool. Dal bych tak 3 až 4*, ale jak vidím to hodnocení, tak .......
Vášeň a nenávist (2003) (seriál)
Když se na to dívám, tak přemýšlím o konci světa :D .....
Incantesimo - Okouzlení V (2002) (série)
No comment .....
Sunshine (2007)
Mno, byl to ciťák se skvělou hudbou a trochu zmateným koncem. Na první shlédnutí jsem ten konec už nějak nechytal. Každopádně skvělí Murphy, Bryne a Evans. Některé věci byly úžo (pohled na Mars třeba). 70%
Pelíšky (1999)
„Nok", „knedlik!" „Nok" ..... „KNEDLIK!" No nevím jestli je to zrovna nejlepší český film, ale bylo tam hodně povedených vtipů. Všechny nejlepší hlášky navíc sebral Polívka a tím se taky stal moji nejoblíbenější postavou v Pelíšcích (nebo je to prostě tím, že tak dobře a vtipně hraje). Jinak Donutil, ačkoliv ho moc nemusím, byl taky slušnej. No a Kodet samozřejmě výbornej. Ale celkově nevim no, místy jsem se u toho dost nudil. 75% BTW: Nepřipomíná vám Simona Stašová v některých pohledech tak trochu jako ten tlumočník Jabby Hutta na začátku Návratu Jediho? :D
Ber nebo neber (2007) (pořad)
Mno slabé, nezábavné. Navíc mi přijde dost trapné to domlouvání se s bankéřem, když my slyšíme jen Zunu. 30%