Poslední recenze (28)
Šógun - Podvolen cizí pěsti (2024) (epizoda)
Nejlepší epizoda. Konečně se trochu víc vrtá v niterných pocitech, zatím pocitově nejbližší epizoda ke knižní předloze.
Dunki (2023)
Scénář slabý, choreografie tanečních čísel neoriginální a vlastně jich tu ani moc není, akční scény jakžtakž, ale velmi málo. Komediální linka dejme tomu dobrý. Dohromady to nedrželo. Jednu hvězdu jsem dal Shahrukovi za citaci Ramba.
Tonda, Slávka a kouzelné světlo (2023)
Je to pěkné. Uvažoval jsem mezi 2 a 3 hvězdami, ale je to strašně dlouhé. Mohl to být příjemný půlhodinový film, možná i za 4 hvězdy, takhle vynikly jednorozměrné postavy. Není tam téměř žádný vývoj, snad kromě hlavní postavy, nic.. Utrpení v kině s dětmi. I ty děti v určitých fázích filmu málem usnuly, kdybych je nehecoval. Opravdu varuju, hlavně kvůli zdejšímu nadšené u hodnocení. Vizuál je jediná věc která lze pochválit.