Recenze (73)
Tintinova dobrodružství (2011)
Po vizuální stránce patří Tintin určitě k tomu nejlepšímu, co bylo tento rok natočeno. Celkově to nebylo vůbec špatný, ale něco tomu prostě chybělo. Slabší variace na Indyho.
Žlutý (2006)
Nápad je určitě zajímavý, ale přišlo mě to takový zdlouhavý a nudný. Celkově mně to zas tolik nezaujalo. Slabý průměr.
Králova řeč (2010)
Mám takový pocit, že tenhle film vznikl jenom za účelem Oscarů... Tohle je přesně ten typ filmů, kteří to prostě (bohužel) vyhrávají. Podle mého názoru ten rok vznikly mnohem lepší a zajímavější filmy. Sám o sobě je film průměrný. Nadpůměrným ho dělá pouze výkon Firtha a Rushe.
Byl jsem při tom (1979)
Neskutečný výkon Petera Sellerse. Naprosto nechápu, že za tohle nedostal Oscara. Kdo jiný by ho měl dostat, když ne on za tuhle roli? Před tímto filmem jsem ho znal pouze z bláznivých komedií, ale tímhle mě opravdu dostal. Težko popsatelné...
Jak jsem poznal vaši matku (2005) (seriál)
Troufnu si tvrdit, že první dvě série se vyrovnají a v některých ohledech i překonávají Přátelé. Bohužel od třetí série jde kvalita hodně strmě dolů a pátá série je vyloženě propadák. Možná k tomu přispěla neschopnost scénáristů vymyslet něco nového, neokoukatelého a né pořád opakovat ten stejný děj. Pro mě osobně velké zklamání.
Vražda na večeři (1976)
Sice jsem se bavil výborně, ale něco tomuto filmu chybí... Jinak lepší komediální detektivky budete hledat jen těžko. Každopádně geniální hlas a výkon Petera Falka si zaslouží čistých pět!
Zabíjení (1956)
Některé scény už sice působí vyčpěle, ale to nic nemění na tom, že se jedná o vynikající film s pěkně hutnou atmosférou.
Tatínek (2004)
Kvalitní dokument se zajímavými postřehy z natáčení.
Rodinka (2011) (seriál)
Takhle strašně trapnej a nudnej seriál jsem dlouho neviděl.
Captain America: První Avenger (2011)
Sice to není žádná hitparáda, ale jako taková slabší akční oddechovka, při které nemusíte přemýšlet, to určitě neurazí. Existují mnohem lepší komiksové filmy, ale také mnohem horší. Opsané scény z jiných filmů nebudu rozebírat. Jediný kdo stojí za zmínku je Hugo Weaving, který jako záporák nezklamal a možná měl dostat i víc prostoru. Když to vezmu kolem a kolem, tak dvě a půl hvězdičky.