Recenze (12)
Táta je doma 2 (2017)
Nechápu 60% . Propadák !
Amazing Spider-Man (2012)
Scéna s jeřábama rozhodla o hodnocení :-) byla to velká slabota až na pár okamžiků Spiderman vs Lizard :-)
Samotář v Seattlu (1993)
Trapné :-( Toma Hankse mám jako herce rád ale víc jak jednu hvězdu nemohu dát :-)
Rozpuštěný a vypuštěný (1984)
Pán nemá cukr Ferdo :-) pozor ať vás nekopne ,přece jenom vás nezná :-)
Mamma Mia! (2008)
Možná jeden z nejhorších filmů vůbec :-( ještě že tu jde dát odpad jako hodnocení nic jiného si tento film totiž nezaslouží !
Smrtonosná past (1988)
"Now I have a machine gun." HO-HO-HO :-)
Bleach (2004) (seriál)
And if I die fighting , i'll die laughing . Kenpachi Zaraki
Parfém: Příběh vraha (2006)
Nebýt toho doslova stupidního konce bylo by to jasných 5 ale jelikož posledních 15 minut jsem protrpěl nemohu jinak :-( velká škoda
Travička zelená (2008)
Travička zelená to je moje potěšení :-) Travička zelená to je moje peřina :-))
Big Lebowski (1998)
tento film je mým oblíbeným :-) herecké výkony jsou naprosto parádní zejména hlavní představitelé v čele s Jeffem Bridgesem září :-) navíc skvěle doprovázeno vynikající hudbou . Bravo bratři Coenové !!