Recenze (777)
Vrána (1994)
Asi bych dal o jednu hvězdičku nižší hodnocení, ale když je to ten Brandon ... 3***
Americký ninja (1985)
Nedávno jsme doma s kamarádama popíjeli a sledovali kvaldu na MS ve fotbale. Když fotbal skončil, přepnuli jsme na báječnou TV Nova a ta nezklamala. :-) Akorát začínal "Émerický nindža"! Takhle jsem se dlouho nenasmál. Škoda, že to nebyl záměr, páč kdyby točili komedii, tak je to za jasný 5*. :-D Nevím, jestli to bylo tím pivem, ale na konci 80 let to vypadalo uplně jinak. Tehdy to byl po Krvavým sportu druhej nejslavnější akčňák. 15% - 1*
Opičí král (1986) (seriál)
Nejoblíbenější seriál mého dětství. Některé díly byli i dost akčně naladěny, takže když jsem v neděli dopoledne slyšel úvodní znělku, nebylo co řešit!
Game Page (1998) (pořad)
Pro pařmeny je to jistě za čistých 5*. Já na to nemám čas a tak občas mrknu, jak se ten svět her upgraduje šíleně rychlým tempem. 50% - 3***
XXL (1998) (pořad)
Pár minut slávy pro moderátorku se jménem Viola Ottová. Viděl jsem jeden díl a už nikdy víc. 5% - Odpad!
Ulice (2005) (seriál)
Škoda slov! Ztráta času je už jen o téhle seriálové zvratce psát komentář. 0% - Odpad!
Šance (1992) (pořad)
Tohle byla prdel! :-) Pamatuju si, jak jsme doma některé triky chtěli taky umět a učili se to. Zvlášť jeden konkrétní příběh stojí za to, ale to tady radši psát nebudu ... :-D 75% - 4****
Telebazar (2003) (pořad)
Na Izerovo komické dovednosti velká nuda! 30% - 2**
Zázraky přírody (2009) (pořad)
Myšlenka dobrá - realizace tragická! Kramár neumí pořádně Česky (nic proti Slovákům) a už ho cpou do moderování. Ten tomu nasadil korunu. 25% - 1*
Limuzína (2008) (pořad)
Tak tragický mi to zas nepřijde. Kraťičká Talk-show v limuzíně je stejná, jako někde ve studiu. Navíc Míra Hejda je Plzeňák, takže použiju i trochu patriotismu. 50% - 3***