Recenze (561)
Coco (2017)
Krásnej animák – formou i obsahem.
Duna: Část druhá (2024)
Paul Atreides: "I'm not the Messiah" – Stilgar: "Only the true Messiah denies his divinity". Život Briana, verze Duna. Každopádně technicky není co vytknout, tohle chce vidět v kině, ale příběhově a celým vyzněním mě to až tolik neuspokojilo. Takže takové čtyři a půl hvězdy.
Hrubý střih (2022)
Situovat 100 minut filmu do jediné krejčovské dílny chce odvahu. Tady se to díky povedeným dialogům a bravurnímu výkonu Marka Rylance podařilo. Zvratů možná až moc, ale ty čtyři hvězdy to nakonec dalo.
Kostlivec (2023)
Dobře natočené, jen proboha, lidi, pořiďte si do podobných baráků pořádný světla.
Gentlemani (2019)
Více podobných filmů.
Roztříštění (2019)
Tak tohle bylo super. Ne dokonalé, ale dost dobré po mnoha stránkách a několikrát mi běhal mráz po zádech.
Díra (2019)
Škoda toho konce.
Sunshine (2007)
Ten hlavní hudební motiv naprosto epesní a vždycky husí kůži nahánějící, hlavně v té scéně při opravě štítů. Nebýt poslední třetiny filmu, dám o hvězdičku více.
Mezi živly (2023)
Tohle bylo fakt milé.
Spolujízda (2019)
Fajn oddychovka.