Recenze (117)
Problém tří těles (2024) (seriál)
napad dobrej, ale provedeni priserny
Hon na svatého Maura (2006) (TV film)
no chtelo by to poradnej dobrodruznej remake :) a vzit to pekne od vzniku ty truhlicky :)
Banáni (2023) (seriál)
namet a zacatek velice dobry, ale pak to ztraci tempo...
Hodina nejistoty (2021)
i takhle se necha tocit film, staci jedna hysterka s telefonem...
Strážci Galaxie: Volume 3 (2023)
neni nic zabavnejsiho nez se koukat jak na sebe furt nekdo krici
Agrometal (2023) (seriál)
prijemna pohodovka
Černé zrcadlo - Beyond the Sea (2023) (epizoda)
celkove prumer, ale hvezdicka navic za konec ;)
Děti Nagana (2023)
chvili jsem vahal, jestli nepridat hvezdicku, jak me to vratilo do detstvi, ale precijen tomu celkove neco chybelo...
Konzultant (2023) (seriál)
jako Waltz je peckovej, ale posledni tri dily clovek dokoukava ze setrvacnosti, protoze ta uvodni smrt absolutne prestala davat smysl, mysterie se rozplyva a vlastne dejove se to strhne mimo konzultanta...
Dobré ráno, Brno! (2023) (seriál)
jako neni to zas moc velka pecka, ale tech šrapnelů...