Poslední recenze (24)
Avengers: Infinity War (2018)
U Infinity war se mi zdá, že méně by možná bylo více. Dobré, akční, trikové, ale místy už přitažené za vlasy, příliš mnoho postav - tak moc, až mi vlastně byla většina z nich lhostejná, což je škoda. Za mne opravdu hodně přeceňovaný film.
Avengers: Endgame (2019)
On to není špatný film... Ale že by to byla taková špička, jak se o všude píše... Film mi přijde poměrně dost přeceňovaný. Řekl bych, průměrná, solidní triková akčňárna, velmi dobře řemeslně zpracovaná věc. Nelíbila se mi řada hluchých míst (tříhodinová stopáž je zbytečně moc), množství postav činí film trochu nepřehledným (alespoň pro mně, když Marvelovský svět neznám tak podrobně). Vím. je to komiks, ale logika by až tak moc na frak dostávat nemusela... Nenudil jsem se, ale na konci mi chyběl takový ten pocit "wow, to musím vidět znova".
Thor: Ragnarok (2017)
Tento Thor mne trochu zklamal... První i druhý dobrý, tehnle mi prostě nesedl. Nejsem tradiční Marvel fan, takže se na to dívám trochu s odstupem.