Recenze (16)
Na vlastní pěst (2015)
S timhle filmem je toho hodně špatně!
Rychle a zběsile 7 (2015)
Zklamání, ano hezké akční scény, ale již to neni Rychle a zběsile. Naprosto neuvěřitelný scénář, které spíš patří do kategorie parodií.
Amazing Spider-Man 2 (2014)
Zajímavá akce v Marvelovské podání. Zaujali mě o hodně více 3D záběry (chyběli jenou pohybující sedadla - určitě bude pecka ve 4D kině) než samotný příběh a děj. Spíš mě to přijde starší verze se odlišu, dle mého názoru, poněkud pohádkovější - méně reálnějším podáním..
Letka černých ovcí - Flying Misfits (1976) (epizoda)
Super film o letce VMF-214 létající ve druhé světové válce na F4U Corsair. Po ukradení letky dásáhli v pacfiku velkých úspěchů. Film i pokračující seriál má zajímavý komediální příběh smíchaný s realitou WW2 (a mým oblíbeným létáním).
Jailbait (2014)
Perfektní nahé scény. ;-)
Rychle a zběsile 6 (2013)
Tohle neni Rychle a zběsile, ale béčková srač**!!! Nezapomenutelný jsou předchozí díly. Tenhle díl neměl bejt nikdy uveřejněn! Nikdi to nemělo vzniknout!
Iron Man 2 (2010)
Naprosto best. Od začátku naprosto strhující děj. Akorát ze závěrečný bitky udělaly hroznou frašku, ale stejně o5 nej filmík!
Avatar (2009)
Best of film!!! Za ty prachy to stojí!
Twilight sága: Nový měsíc (2009)
Zrovna jsem se vrátil z předpremiéry a musim říct, že 1. díl je o něco lepší. Potom co jsem viděl oba dva díly za sebou, se mi počáteční zápletka zdá úplně stejná jako v prvním dílu. U tohodle jsem se i trochu zasmál, ale to nemůže změnit nic na tom, že druhý díl nepřines nic až tak zajímavého, takže ničim diváka moc neohromí.
Pouštní štít (2008)
Připadá mi, jako jede z mnoha dalších filmů o armádě. Dostanou se do akce a něco se zvrtne.