Recenze (10)
Soumrak mrtvých (2004)
Neříkej to slovo na Z!
Jednotka příliš rychlého nasazení (2007)
Obecné blaho!
Legendy zločinu (2015)
"Střílečka má bejt doprd*le střílečka! Jak ve westernu!" Akční, vtipné a drsné jak samotní bratři Krayovi.
Sedmilhářky (2017) (seriál)
Všechno není tak ideální, jak na první pohled vypadá. Jedna z věcí, které jsem musel dát druhou šanci a jsem moc rád, že jsem to udělal. Napjatá atmosféra, promyšlený scénář, skvělé herecké výkony a výborná kamera.
Taboo (2017) (seriál)
Seriál tak temný, až z toho při zapadání jednotlivých kousků skládačky mrazí. Atmosféra špinavé a prohnilé viktoriánské Anglie zachycena do posledních detailů. Děj se sice rozbíhá pomaleji, ale rozhodně diváka vtáhne. K hereckému obsazení nemám co dodat, dle mého názoru perfektní výkony.
Můj přítel Monk (2002) (seriál)
Asi nejlepší krimi seriál co znám, role pana Monka Tonymu Shalhoubovi padla jako ušitá.It´s a Jungle out there.
Blbý a blbější (1994)
Jooo je to děsná blbost,ale myslím že přesně o to šlo, aby to byla tak trochu BLBOST :-) 4 hvězdy, je to super film a Carrey to zase skvěle zahrál.
Jennifer's Body - Bacha, kouše! (2009)
Po úvodní scéně ve vězení jsem čekal něco lepšího, ale ono nic... Párkrát jsem se zasmál, ale jinak o ničem, nebýt pěkné Megan Fox film ani nenodívám :-)
Kruh (2002)
Film na který jsem slyšel samou chválu a celkem jsem se bál film vůbec pustit, když se na to podívám s odstupem času, tak ani pořádně nevím proč, ale u filmu jsem se prostě nebál, možná kdybych to viděl tak o půlnoci a byl sám doma tak se možná i trochu bojím, na mě to bylo prostě moc slabé, ale jinak dobrý film...
Avatar (2009)
Dobrý film, na mě moc dlouhý, ale jinak pěkně udělané, příběh mě celkem chytl a hudba je super, akce byla, emoce taky, až na těch 160 minut je to skvělý film a doporučuji shlédnout