Recenze (13)
Interstellar (2014)
Jsem fanda Kubricka. Jsem Nolanův a Hans-Zimmeruv fanoušek. Miluji dobré SCI-FY a filozofických témata v něm. Za mě je to nejlepší Nolanův film. Konec byl zakončen lidsky. Chtěl bych více takových filmů. Komentář jsem napsal schválně zkráceně, neboť nechci spoilovat. Přišli by jste o úžasnou podívanou. Moje rada zní. Uvolněte se a nechte se unášet. Možná právě sledujete budoucí kult filmové kinematografie.
Atlas mraků (2012)
Nejlepší film, který jsem letos viděl (2012). Jednoznačně doporučuji. Wachowskim se zase povedl další husarský kousek.
Earth (2007) (TV film)
Nádhera. Doporučuji.
Muž, který sázel stromy (1987)
Geniální. Úžasné. Nádherné. Doporučuji všem lidem.
Faktor strachu (2001) (pořad)
Hnus. Dívat se na někoho, kdo za peníze sní prasečí mozky nebo kdo hledá nějaký předmět v nějakých .... .Nechápu, kdo se na to dívá.
Takešiho hrad (1986) (pořad)
Blbost. Nechápu, že se na to dívám :D. Tři hvězdy si zaslouží.
Mlha (2005)
Mlha. Mlha. Mlha. Mlha. Hrozná nuda, ale opravdu hrozná nuda, proto musím ještě jednou upozornit na to, že je to nuda. Opakuji se? Je to nuda a nezachrání to, ani Maggie Grace. Příběh dávno profláknutý, žádná hororová atmosféra. Tento film na jednu hvězdu nemá.
Vosy útočí (2005) (TV film)
Hvězdu za to, že jsem se celý film smál a nemohl jsem popadnout dech. Opravdu skvělá komedie.
Expendables: Postradatelní (2010)
Film překypující testosteronem, plných akčních drsňáků, sem tam nějakých hlášek, plných výbuchů a všude přítomné krve. Klasický film 80 let, ve kterém rozhodně nehledejte nějaký vyšší záměr. Film, jako celek mě příliš moc neoslovil, až na scénu v kostele. Sečteno podtrženo, uděluji tři hvězdy.
Panic je nanic (2006)
Na tomto filmu se nepovedlo nic. Dialogy bezduché a zápletka stupidní. Herci nepřirození a otravní. Má to být komedie, ale já jsem se nezasmál. Nemohu hodnotit jinak, než odpad.