Recenze (326)
Skam (2015) (seriál)
Druhá série a příběh Noory a Williema je opravdu něco. Na ty dva nikdy nezapomenu. Jinak celkově velice povedený, originální a chytlavý seriál, který staví na mezilidských dramatech, romanci, přátelství a velmi přijatelné stopáži, která většinou činí 20 minut a díky tomu je tak seriál dobře stravitelný a dá se celý snadno shlédnout za poměrně krátkou dobu.
Pán prstenů: Dvě věže (2002)
Záživnější jak jednička.
Až tak moc tě nežere (2009)
Tohle mi hezky zahrálo na city.
Divoká noc (1991)
Film jsem si stáhnul jen kvůli účasti překrásné Jennifer Connelly v nejlepších letech a stálo to za to, ona byla prostě naprostej přírodní úkaz. A to že ten film je naprostý béčko jde úplně stranou.
Žhavé místo (1990)
Film má skvělou atmosféru, Don Johnson má charisma, ale co především- mladá Jennifer Connelly je jedna z nejhezčích žen, kterou jsem za svůj život viděl.
Vetřelec: Vzkříšení (1997)
Béčkovej sajrajt.
Vetřelci (1986)
Super atmosféra a celkem slušné množství vtipných hlášek. Skvělé a za mě lepší než jednička.
Venuše v kožichu (2013)
Dobrá šukna.
Vetřelec vs. Predátor (2004)
Boj a útěk bok po boku s predátorem neměl chybu.
Tiësto & Ava Max: The Motto (2021) (hudební videoklip)
Písnička sama o sobě je naprostej brutál, ze kterého mám snad pokaždý husí kůži. Doporučuji pustit v autě na plný koule- to je jinej vesmír. Videoklip taky velice zdařilej.