Poslední recenze (54)
Láska v čase korony - Změna plánů (2020) (epizoda)
Čekal jsem to mnohem horší. Musím říct, že u pár scén jsem se pousmál a ani mě to neuráželo. Je ale zajímavé vidět v aktuální době vznikat něco nového, které se snaží o malinko hlubší myšlenku než Ulice. Doufám jen, že se to trošku zlepší. Jeden díl v tomhle zvládnu, ale pokud to bude pokračovat stejně, hrozí moji televizi ujma.
To poslední, co chtěl (2020)
Na začátku se mi líbila kombinace herců, ale v průběhu to prostě ztratilo šťávu. Když se na to nyní 14 dní po zhlédnutí podívám, tak to ve mně nevyvolá žádné emoce a moc si z toho filmu ani nepamatuji. Prvních dvacet minut stálo za to, ale pak to padalo a padala až to celý dopadlo na dno. Netflix mám rád, ale někdy si myslím, že by s těmi kvalitními herci měli také kvalitně pracovat. To se v tomhle případě bohužel nestalo.
Simpsonovi (1989) (seriál)
Žlutá rodinka přirostla k srdci téměř každému. Sledoval jsem se je v podstatě celý život a sleduji stále. Miluji jejich humor, ale bohužel v posledních sériích kvalita trošku poklesla. Zatím si ale počkám, jak se to vyvine ve 30.
Poslední deníček (3)
Filmy, povinné ke shlednutí na UK - Woody Allen
Manhattan (1979)
Stardust Memories (Vzpomínky na hvězdný prach, 1980)
The Purple Rose of Cairo (Purpurová růže z Káhiry, 1985)
Crimes and Misdemeanors (Zločiny a poklesky, 1989)
Husbands and Wives (Manželé a manželky, 1992)
Bullets Over Broadway (Výstřely na Broadwayi, 1994)
Deconstructing Harry (Pozor na Harryho!, 1997)
Celebrity (1998)
Hollywood Ending (Hollywood v koncích, 2002)
Anything Else (Cokoliv, 2003)
You Will Meet a Tall Dark Stranger (Poznáš muže svých snů, 2010)