Recenze (506)
Sexuální výchova (2019) (seriál)
Naprosto výborná sonda do života jedné střední školy. Spousta srandy, spousta sexu a až příliš bukvic, což je dnes holt moderní. U čtvrté série sundavám hvězdu, protože tý duhovo-qeer-zelený agitky už je moc.
Ještěr (2023)
Temná a hlavně luxusní kriminálka. Přesně taková jakou už jsem dlouho hledal. Výborní herci, režie, kamera, příběh. Vše krásně fungovalo.
Princezna a půl království (2019) (TV film)
Jedna z lepších a vtipných pohádek posledních let.
Shaft (2019)
Nekorektní, černá a černošská (vlastně negerská) krimikomedie. Super jízda, spousta hlášek a akce.
Modelář (2020)
Myšlenka dobrá, ale realizace je taková … taková česky laciná.
Indiana Jones a nástroj osudu (2023)
Co celé série týká, tak Nástroj osudu je z těch horších, ale jelikož jento célé posazené hodně vysoko, tak se stále jedná o výborný film. Občas je znát zbytečně dlouhá stopáž, od hlavního záporáka jsem čekal trochu víc, ale jinak super podívaná a důstojné rozloučení s ikonou mezi filmovými hrdiny.
Vyproštění (2020)
Akční, nelogickà, ale koukatelná netflixovská jednohubka
Jedině Tereza (2021)
V žánru české romantické komedie lehký nadprůměr. Úplně mi neseděl Orozovič, ale zbytek OK.
Volha (2023) (seriál)
Velice povedená reflexe průměrného českého normalizačního Švejka. Dokonalý casting a dobové rekvizity moho na někoho působit nostalicky příjemně a na druhého dost depresivně. Jde o to jak se stavíte k naší (a své) minulosti za Husáka.
Ta druhá (2020)
Co chtít víc od tohoto druhu filmu? Nic. Dobrý příběh, vtipný scénář, výborní herci. Klasická Sandlerovka, tentokrát bez Sandlera.