Recenze (155)
Republika Blaník (2020) (seriál)
Bohužel "Karantenová seria" utrpěla. Fandíme dál, uvidíme kam nás Tonda dovede.
Poslední aristokratka (2019)
Víte české komedie nám moc nevoní. Raději máme vážná témata a jsem jedním znich. Jenže proč se nepobavit celkem odlehčenou komedií? Více co přijde skoro celou dobu ale zasmějete se ař to přijde. Filmově bych dal 3hvězdy ale za pobavení tu jednu navíc dám.
Delikatesy (1991)
Ano ano absurdní.. Jenže vykreslenosti těch obrázků a jejich náboji se mi nechce ani pochybovat. Chybí tomu nosná linka, kterou nikdo sice nesliboval ale značně to ten film natahuje a oko se začínalo nudit. Kladné hodnocení vychází tedy spíše proto, jakým způsobem je film vykreslen.
Warcraft: První střet (2016)
Něco na co člověk čeká možná přes deset let se těžko hodnotí. Každopádně i přes jistou naivitu, přímočarost či chyby jsem si film pořádně užil!
Lucifer (2016) (seriál)
Velmi příjemné letní překvapení. "Fantasy detektivka" kde je hlavní hrdina taková ta forma tvrdého detektiva vtipálka jenže trochu jinak. Mr. L. to má težce na háku a pokud udržej tvůrci tempo tak to bude špičkovej seriál. Za pilot bych dal klidně 5 hvězd ale počkáme na další díly.
Rychle a zběsile 7 (2015)
Tam kde mě 6 pobavila akcí tak jí v 7 roztříštili. Nic Vás zde nepřekvapí, jako by scénář byl "teď pojedou tam a pojedou rychle, až tam dojedou tak se tam poperou a zastřílí si" tohle vzali a přes kopírák to udělali ve filmu několikrát. Víc akce už by se snad do toho filmu ani nevešlo. Jinak rozlučka pro Paula důstojná, jen škoda nevyužití charakterů a vlastně ani herců...
Rychle a zběsile 6 (2013)
Je to opravdu už moc přehnané, nadával jsem na to... ALE i přes to nemůžu dát třeba jen 3 hvězdy. Důvodem je také to jak je vám ta akce servírována, ona prostě sama o sobě ví, že rámec reality je už v nedohlednu. Na základě toho faktu se vám v jedné scéně nesnaží tvrdit "ty ses mohl zabít." a druhé scéně jde do další nebezpečné akce. Prostě má to svůj přepálený stupeň a toho se to drží. Párkrát jsem si tedy myslel že koukám na Ridicka ale to je věc druhá. Určitě to neni 4 hvězdy čisté, spíš ty 3 si to nezaslouží...
Batman: Návrat Temného rytíře, část 2. (2013)
Animace zvládnutá na jedničku, originální dabing je pecka, brutalita i na komiks je tu hodně vysoko ale berte to jako spíše varování "nebrat děti" protože je to zvládnuté na jedničku a spolu s povedenou animací to funguje skvěle. Plot je tu dobře postaven kdy na problém navazuje další až do dramatického finále. Pár much tam najdete né že ne avšak padají za oběť tomu jaký pocit to zanechá ve finále. 90%
Interstellar (2014)
Je to jen další film kde Sci-fi hraje na tu svou vědeckou strunku a brnká brnká.. Ne upřímně to není nový film žánru, ani starý. Mě osobně se líbí proto jakoby to byla vypilovaná gravitace. Jakoby o něco jde, je tu místo k zamyšlení, akce se povedla a hrdinům fandím. Jo proč ne, další Nolanovka, žádný převrat ale líbiví blištivý reciklát.
Šílený Max: Zběsilá cesta (2015)
Do nového Mad Maxe jste kroutili nad podobnými filmy hlavou, po něm jsi jen říkáte "Proč máme tak málo filmů s plamenometnoukytarou?"