Recenze (145)
Elita (2018) (seriál)
Antické teen drama v kulisách současného Španělska. Bez zábran, předsudků či opatrnosti. Smekám a těším se na další řady. PS: Homofobním vstup zakázán.
Mr. Mercedes (2017) (seriál)
Uff. Seriál u 2. řady opouštím. Z perfektního thrilleru se stal jakýsi mystery - fantasy - scifi horor, který nemá s první řadou nic společného. Tak tohle je těžké zklamání.
Dej mi své jméno (2017)
Čtvrtá hvězda za zdrcující závěr. Emoční nářez, který vás strhne.
Příběh služebnice (2017) (seriál)
Drsná a bolestná obžaloba náboženského fanatismu, aneb braňme svou svobodu, dokud je čas. Elisabeth Moss je úžasná!
Don't Knock Twice (2016)
Přehrávající herci, klopýtající režie a k tomu nepadnoucí sedmdesátková hudba. Don't Knock Twice přesto zachraňuje šikovný scénář, který si během 95 minut přichystá několik zajímavých zvratů. Tohle mohl být hollywoodský hit! Místo něj se ale servíruje pouze hororová jednohubka pro zasvěcené. 60 %
Půlnoční slunce (2016) (seriál)
Utajený seriálový klenot, který ve vás bude vyvolávat hodně nepříjemné pocity a přesto od něj neodtrhnete oči. Alžírsko a Švédsko si ještě nikdy nebyly tak nablízku.
Blair Witch: 20 let poté (2016)
Nenechte se odstrašit a nechte se strašit. Tenhle filmeček za zhlédnutí stojí. 60 %
Pustina - Epizoda 8 (2016) (epizoda)
Ne úplně uspokojivý závěr, ale k čertu s ním. Pustina je český seriálový počin čtvrstoletí. Díkybohu za něj.
Suburra (2015)
Filmový zážitek roku. Neskutečně strhující, nesnesitelně okouzlující. A ten soundtrack...
Ve jménu Krista (2016)
Risen z počátku vyvolává dojem chytře vystavěné starověké detektivky. Postupně však bez ostychu odkryje, že disponuje látkou, jež vystačí stěží na krátkometrážní film. Problémem snímku není křesťanské poselství (protože i to se dá sdělit chytře a poutavě), ale naprostá absence nápadu a snahy překvapit diváka. 50 %