Recenze (6 383)
Killers Within (2018)
Fajn nápad - provedení nenudilo a překvapilo ... ok na uspání ... fajn herci/čky
Husí kůže 2: Ukradený Halloween (2018)
Oproti jedničce dost nuda ...
The Furies (2019)
Divné a blbé ... jen na zabití času ... film vlastně o ničem ...
Kobiety mafii 2 (2019)
Spíš krok vzad ... děj slepený ze scén ... žádná pořádná návaznost nebo posun v příběhu... celkově nuda ...
El Camino: Film podle seriálu Perníkový táta (2019)
Dost nuda a zmatek ... jednotlivé události na sebe divně navazují ... co se stalo pak a předtím ... jak se dostal ven ... proč se tak choval ... a najednou je ze všeho venku ... špatně propracované ... na rozdíl od seriálu ... Bitch !!!
Sharktopus vs. Pteracuda (2014) (TV film)
Blbé až moc ...
3 from Hell (2019)
Nudná přehlídka nehezkých těl a lidí v nezajímavém příběhu ... Rob Zombie má vysmaženou palici na troud ! ...
Joker (2019)
Konečně film, který se úplně vymyká dementním předělávkám komiksů a nabízí úplně jiný pohled a zábavu ... chvíle nudy a nejistoty a napětí se střídají v začarovaném, nečekaném kruhu a tomu všemu vévodí Joaquin, který překvapení a WTF ! moment ještě vystupňuje svým hereckým umem ... nemyslel jsem si, že to řeknu ... ještě lepší JOKER - a to o hodně - než ten Nicolsonův ... Děkuji ...
Lví král (2019)
Vizuálně snad nedostižné ... fakt jsem čuměl s otevřenou hubou ... ale ty nevkusné písničky a zbytečná infatilita to strašně sráží dolů ... ach ten Disney ... on si prostě pokoj nedá ... to tam musí ty dementní písničky být pokaždé ??? --- to aspoň jeden film nemůže být trochu jiný ... ach jo ...
Street Fighter: Legenda z Hong Kongu (2009)
Jen na zabití času ... bitky celkem ušly ... nemusely do toho patlat ty nesmysly s vnitřní sílou ... vůbec to nepasovalo a nevyznělo jako mystický svět ... nebo o co jim šlo ... fakt jak se tady píše ... radši ta blbost s Van Dammem ...