Recenze (6 411)
Šokující odhalení (2019)
tři * za ústřední trojici .. zabavilo dobře ... téma, obsah a názor tady pitvat nebudu ...
Kaleidoskop (2023) (seriál)
Konec neskutečně, ale strašně debilní ... jinak velmi kvalitní a záživná podívaná ...
Menu (2022)
Lákadlem byli hlavně obsazení herci a herečky ... v tom top ... dějově nic překvapujícího ... však natočeno a zahráno excelentně ...
Sázka na teambuilding (2022)
docela takové "prcičkovské" řekl bych ... spíš jen na zabití času než na pobavení ...
Alfa samci (2022) (seriál)
... do poloviny vtipné a neokoukané ... správně řečeno ... kdo se v tom všem má už vyznat ... od poloviny už jen setrvačně blbé a nudné ... charaktery byly už přehnané a přes čáru dementní ...
Láska na špičkách (2021)
Naprosto dementní scénář - navíc s velmi nesympatickými ne-herci ... v čele se slizkým Kohákem - nedívatelnost snímku kvůli scénáři navíc bohužel umocňuje obličej Vichy Serepes, které zapomněly/i maskérky/ři nandat poctivou vrstvu make-upu, a tak v celé "kráse" vynikl její pihovatý obličej, na což jsem také se nevydržel dívat tak dlouho ... v polovině vypnuto ... taneční kreace ani neřeším ... ona to vlastně vůbec není tak hezká ženská jak se v jiných filmech na první pohled zdálo a bylo prezentováno ... teda IMHO ?! ... ztráta času ...
Carmen Sandiego (2019) (seriál)
ach jo ... přiznávám ... jsem infantilní ... je to hezké, zábavné a hlavně vtipné ... má to dobrý nápady a je vidět, že to dělali lidi, co přemýšlí, jak hlavně pobavit diváka ... ne si krátit čas blbostma "pro sebe" ...
Jak jsem se stal gangsterem (2019)
... nečekaně zábavné ... hlavně ta polština je fakt záživná - zvlášť, když se nadává ...
Carmen Sandiego: Krást či nekrást (2020) (TV film)
ano ... přiznávám ... jsem dost infantilní ...
Tvůj souboj s divočinou: Poprask na safari (2021) (pořad)
slabší ...