Recenze (54)
Čas zabíjet (1996)
Nejlepší seminář angličtiny vůbec :D
Americký gangster (2007)
Super film, až na hlášku "Fuck me like a cop, not like a lawyer" to shledávám urážlivé a zcela zavádějicí :D
Želary (2003)
Tímto směrem by se český film měl ubírat a ne tlačit peníze do Troškových uřvaných zvráceností typu Doktora od jezera hrochů, nebo Kameňák, popřípadě zfilmováním dalšího literárního braku od Wievegha.Když se dívám na film, tak nepotřebuji zakopnutí a následný pád, nebo výbuch v každé scéně.Češi umějí dělat filmy, proč například netočit podle historických postav, životy lidí, jako jsou Masaryk, Štefánik, Hácha, nebo třeba i Gottwald by vydaly na několik filmů a to v různých žánrech.Na to někdo může říct, že takový film stojí moc peněz, no a tak se raději natočí místo jednoho pořídného filmu 4 "béčkové" a ještě se to oslaví ve Varech.
Čínská lázeň (1999)
Nuda, tváří se sice velice oduševněle, ale v reálu je to docela nuda.Jediné, co je vtipné a to velice jsou čínští důchodci a cvrčtí zápasy. Lepší 2*
Galimatyáš (2009)
Docela jsem se na tenhle film těšil,protože Amélie byla úžasná , ale úplně zbytečně, bylo to takové ne mastné neslané a v celém filmu nebyla scéna, která by se mi vyloženě líbila, ale zase mě nic neurazilo.V celkovém hodnocení slabší 3* a to hlavně za hudbu a za postavu Omara Sy.
Rocky IV (1985)
Tak určitě super film, ale lepší, než celý příběh je zvuk Lamborghini Jalpa podbarvený "No Easy Way Out".
Bratrstvo neohrožených (2001) (seriál)
Shlédnout všech 10 dílů a zabít vpodstatě celý den 5 dnů před maturitou asi nebyl nejlepší nápad, ale klidně bych to zopakoval.
Teletubbies (1997) (seriál)
Úplně nejvíc :D:D!, ale jen pod vlivem.
Pěst plná hněvu (1972)
Dobré kung fu, ale to jakým způsobem si film útočí na japonsko to mě pobouřilo a málem jsem vstekem ohlodal postel!
Nenávist (2002)
Super horor, tak jako obvykle jsem si to pouštěl pozdě v noci a strašně jsem si užíval lekaček.Určitě jeden z nejlepších kousků z žánru.