Recenze (43)
Harry Potter a vězeň z Azkabanu (2004)
Tak tenhle Potter je trochu jiný než ostatní díly. Cuaronovo vedení tu jde sakra cítit a taky se mu to povedlo.
Harry Potter a Kámen mudrců (2001)
Opravdu kouzelný film.
Pařba v Bangkoku (2011)
Tenhle film si zaslouží vyšší hodnocení. Má to podobnou kostru jako první díl, ale zároveň ho nevykrádá a přidává i trochu jiný humor.
Pařba ve Vegas (2009)
Viděl jsem to 100x a pořád to baví. Jedna z nejlepších komedií. Jak už to tu někdo psal, Chow rules.
Nedotknutelní (2011)
Po několika shlédnutí dávám ze čtyř na pět. Opravdu vyjímečný a originální film.
Rambo: Do pekla a zpět (2008)
Pro mě příliš naturalistické.
Agentky D.E.B.S. (2004)
Jedna hvězda nahoru za soundtrack.
Periskop nahoru a dolů (1996)
Velmi slušná komedie s několika výbornými vtipy. I po několikátému shlédnutí furt drží laťku kvality a skoro nikdy nenudí.
Harry Potter a Relikvie smrti - část 1 (2010)
Je to celé natahované a pomalé stejně jak princ dvojí krve, o proti Fénixova řádu, který odsejpal a ani na chvíli nenudil.
Harry Potter a Ohnivý pohár (2005)
Jeden z nejpovedenějších dílu.