Recenze (618)
Temný případ (2014) (seriál)
Neskutečná atmosférická bomba, která mi padla přímo do aktuální nálady. Strašně dlouho jsem neviděl něco s tak hutnou atmosférou, která by se dala krájet. Nechybí mi zde nic, nejde nic vytknout a nacházím jen slova chvály.
Teorie velkého třesku (2007) (seriál)
Nehodnotím zde konec třetí a celou čtvrtou sérii. Neviděl jsem je a ani to neplánuju. Ostatní série jsou ale výtečné.
Muž z oceli (2013)
Ta první polovina filmu byla dokonalá, vlastně více než polovina. Je sice škoda, že se pak film změní ve smršť akce, která se víceméně opakuje, ale moc pěkně se na to dívá a hlavně výborně poslouchá. Soundtrack je skvělý, ale co jiného čekat od Hanse Zimmera. Nečekal jsem, že Zack Snyder mě takhle mile překvapí.
Temný rytíř povstal (2012)
Ať si kdo chce co chce říká, já se v kině výtečně bavil a užíval si skvělý fílm s parádní hudbou. Těším se, až se podívám znova.
Nedotknutelní (2011)
Hodně skvělé překvapení. Vůbec jsem o tomto filmu nic nevěděl, neslyšel a narazil jsem na něj náhodou. Tento film mě totálně dostal, protože ví, jak správně kombinovat komedii s dramatem. Bavil jsem se tak, že jsem se smál nahlas a to po dost dlouhé době. A k tomu jsem byl místy pořádně pozitivně dojatý. Film mi v dojemných scénách dokázal vykouzlit úsměv na tváři. A to nepočítám oblíbené skladby od skvělého Ludivica Einaudiho, kterého si často poslechnu. Druhý nejlepší film roku 2011 a také film, který ve mě něco zanechal.
Warrior (2011)
Pro mě zatím, a pravděpodobně i celkově, nejlepší film roku 2011. Naprosto skvělá záležitost, která graduje od první scény, aby vás závěr naprosto odrovnal. Je to sice místy předvídatelné, ale pořád se něco děje, tempo vás nenechá odpočinout a zápasy jsou dechberoucí. Do toho ještě výborná hudba.
Black Lagoon - The Second Barrage (2006) (série)
Můj komentář si můžete přečíst zde .Shrnul jsem tam obě série.
Musekinin kančó Tylor (1993) (seriál)
Nemám co vytknout, protože i když třeba seriál ztratil na tempu nebo nebyl chvíli záživný, tak hned poté přišla scéna, díky které jsem na to zapomněl. A kapitán Tylor je borec největší.
Arsénova jedenáctka (2007)
Jsem fanoušek Arsenalu už řadu let, ale k tomuto dokumentu jsem se dostal až nyní a vůbec nevím proč. Výborný dokument. Jedinou vadou na kráse je mnohokrát už zmíněný český dabing.
Ano, šéfe! (2009) (pořad)
Čím více epizod vidím, tím se moje hodnocení zvedá. Ze začátku jsem dal dvě hvězdičky a dostal jsem se už na čtyři. Čím dál tím více mě to baví. EDIT: Tak a už jsem na plném počtu hvězd. Nemůžu se dočkat nového dílu a dokonce jsem si i dva, možná tři díly pustil po druhé. Další můžou následovat, není nic vyloučené, protože i druhé zhlédnutí mi něco dalo.