Recenze (238)
Poslední výkřik (2012)
Masterpiece se zde opravdu nekoná... Jediná otázka co mě napadá, je tohle vůbec legální? :D
The Gray Man (2022)
Netflixovsky průměr za 200 mega, jako kam se poděly ty peníze teda netuším, ale vůbec to není vidět. Gosling v pohodě, ale víc bavil Evans. Takže by to bylo 50%, ale za Prahu tam lupnu hvězdu navíc... 😅
Mandalorian (2019) (seriál)
Hodnocení po první serii.
Americká elegie (2020)
Silné drama o americkém středozápadě. Glenn Close byla jediná světlá výjimka na celém filmu. Pozlacený utrpení od Rona Howarda, které vlastně říká jak se mají všichni nahovno a pokud chtějí něco dokázat, tak si projdou vyloženě peklem. 45%
Gangy z Birminghamu (2013) (seriál)
Viděno 5 řad. Až na vyjímku a to třetí řadu. Tak serial aboslutní top a navíc kvalitou jde čím dál víc nahoru. 90%
Krvavý sport (1988)
2020 a já si dám krvavý sport a jsem naprosto spokojen. Naprosto s hanbou, že až tak pozdě. Ale jsem naprosto spokojen. Super charisma JCVD a super bojová umění. Bolo Yeung úžasný v roli záporáka. takže krásných 85%
V síti 18+ (2020)
Dokument, který má šokovat rodiče dnešních náctiletých a poukázat na problémy dnešní internetové doby. Bohužel všichni co se pohybují na internetu (včetně mě) nějakou delší dobu, tak to není nic nového, ale bohužel nic se s tím neděje. Dobře že toto dílo vzniklo a bude se o tomto více mluvit. 75%
Pod vodou (2020)
Dobrá jednohubka, která vyloženě nezklame, ale víc z ní nedostanete. Herci jsou fajn. Nedejou se zde žádné vyloženě wtf momenty. Pár lekacek se tu najde. 7/10
Sexuální výchova (2019) (seriál)
Viděna 1. serie
Ledové království II (2019)
Ledové království II vypadá krásně, písně nejsou špatné a Sven je borec. Bohužel příběh je takový, aby se dětem nemusel složitě vysvětlovat. Pár momentů u kterých se člověk zasměje se najde. Docela dobře to uteče. Bohužel občas tupé dialogy a Olaf, který není až tak ftipný :). Ale solidních 65% bych tomu dal.