Recenze (20)
Těžko ho zabít (1990)
Mason Storm :) tahle Seagalovka je našláplá super akce, děj prostě klasika Steven byl v ohromné formě :)
Nájemní zabijáci (2011)
Tenhle film mě hodně bavil jeden z těch nejpovedenějších filmů s JCVD za poslední dobu.
Expendables: Postradatelní 2 (2012)
Všechny legendy akčních filmů v jednom, to už mělo dávno být :) všichni spolu a JCVD proti:) dobrá klasika stejně jako první díl :)
Nespoutaný Django (2012)
pecka film, příjemný překvapení, moderní western, Foxx a DiCaprio super, Tarantino zabil :)
Jestli se rozzlobíme, budeme zlí (1974)
mbrmbrmbr cha lalalalalalalalala :) jeden z mých nejoblíbenějších filmů s Terencem a Budem , zábava, rvačky tak to má být :)
Ledový teror (2011) (TV film)
Kdo toto vymejšlí ??? scénář 0, herci 0 a ta computer příšera to je teda něco :D
Junior (1994)
Těhotnej Arnold ?? to je mazec teda !!! :) nechápu kdo to vymyslel :)
Predátor (1987)
Na to jak je to starý tak to je prostě mazec film total nadčasovej, k tomu skvělej Arnold se svým týmem, všichni co jsme vyrůstali v 90 letech tak je fanoušek tohoto veledíla.
Rocky IV (1985)
Celá série Rocky je kvalita, ale čtyřka je podle mě nejkvalitnější, Sylvester a Dolph respect!!!
Stůj, nebo maminka vystřelí! (1992)
Mě se tahle akční komedie se Sylvesterem líbí, hlavně dřív sem na to koukal vždycky když jí dávali a ani teďko jednou za čas neomrzí.