Poslední recenze (9)
Resident Evil: Apokalypsa (2004)
Oproti jedničce má RE: Apokalypsa mnohem více akce a rychlejší spád. Od začátku až do závěrečných titulků je to parádní akční jízda, kterou jsem si maximálně užil.
Karlík a továrna na čokoládu (2005)
Karlík a továrna na čokoládu je velice příjemný pestrobarevný film, který zcela jistě dokáže pobavit děti i dospělé. Líbil se mi pohádkový příběh a mile mě překvapila spousta vtipných scén. Když k tomu přičtu ještě instrumentální hudbu Danyho Elfmana, kvalitní herecké obsazení v čele s Johnnym Deppem a srandovní Umpa-Lumpy, nezbývá mi, než dát plný počet hvězd.:-)
Kmotr (1972)
Na tento film jsem se rozhodl podívat hned po přečtení výborné Puzovy knihy a musím říct, že naplnil mé očekávání. Film má dobrou atmosféru 40. a 50. let, kvalitní scénář, který se drží knižní předlohy a také herecké výkony, především Marlona Branda a Al Pacina. Kmotr mě v průběhu sledování doslova přikoval do křesla a proto nemám sebemenší výtku. Jeden z nejlepších filmů, co jsem viděl.