Recenze (23)
Mötley Crüe: Carnival of Sins (2005) (koncert)
Nejlepší hudební koncert, co jsem kdy viděl.
The Sun Also Rises (1957)
Neuvěřitelně smutný, krásný a hluboký film.
Historie hororu (1998) (TV film)
Kenneth Brannagh vypravuje tento vynikající dokument o legendárním studiu Universal, které dalo světu takové klasiky jako Drákulu, Frankenstein, jeho nevěstu, Mumii či Vlkodlaka. Hodně zajímavý dokument, který, když ho před mnoha zimami dávali na ČT2, mě navěky připoutal a uvěznil v kobce zvané Černobílý horor.
House of the Wolf Man (2009)
Dokonalá pocta mým oblíbeným starým hororům a jejich slavným monstrům. Chlápek, co hrál Drákulu jako kdyby z oka vypadl Lugosimu, co více si přát.
Vzpoura Zombií (1936)
Tak toto byl fakt špatnej film. Když budu parodovat místní celebritu Kulmona, tak se mi chce říct - Tento film již nechci vidět nikdy znovu :-D
The Mysterious Mr. Wong (1934)
To byla tedy hrůza. Jednoznačně nejhorší film, do kterého Bela kdy vlezl.
Ta známá Bettie Page (2005)
Úžasný životopisný film o mé oblíbené fetish a bondage modelce Bettie Page. Opravdu moc jsem si to užil. Gretchen Mol jakoby jí z oka vypadla. Skvělý film, ke kterému se budu rád vracet.
Jak vykrást banku (2007)
Skvělá zábavná oddychovka. Erice to v jejím outfitu s černou parukou a páskou přes pusu, která jí skvěle ladí s vlasy, moc sluší :-)
Batman (1966)
První celovečerák s Batmane.m dopadl na výbornou. Spojení čtyř největších Batmanových protivníků skutečně nemá chybu
Batman (1966) (seriál)
Viděno komplet - naprosto dokonalá záležitost. U žádnýho seriálu jsem se už takhle dlouho pořádně nezasmál. Batman s Robinem jsou pořádně cool a obě Catwoman nebo třeba Batgirl ve svých těsných úborech jsou zase pořádný kůže. A navíc Julie Newmar je asi mojí nejoblíbenější Catwoman vůbec.