Recenze (17)
Počátek (2010)
Na tohle mi stačí jedno slovo: NEUVĚŘITELNÉ!
Doba ledová 2: Obleva (2006)
Nejvíc jsem se těšila na veverku....
Nezapomeň na mě (2010)
Výborný film s kvalitním hereckým obsazením! Už dlouho se mi nestalo, že bych po závěrečných titulkách nenacházela slov (v dobrém slova smyslu)!!! Ten závěr mě úplně odzbrojil!
Alenka v říši divů (2010)
Hezké zpracování pěkného příběhu.
Sherlock Holmes (2009)
Sherlock Holmes jinak než ho znám. Trochu blázen, ale pořád s brilantním mozkem. Zprvu jsem k tomuhle filmu neměla důvěru, ale nakonec se mi to moc líbilo.
Lenssen & spol. (2003) (seriál)
Tak tohle vážně ne....parodie na kriminálky v dokumentárním stylu!
Muži na stromech (2006) (seriál)
Moc hezký seriál.....měl nápad. Škoda, že toho natočili jen dvě série. Podle mě to utli v tom nejlepším.....
Rychlé šípy (1969) (seriál)
Jako malá holka jsem příhody Rychlých šípů přímo hltala z obrazovky. Nedávno jsem to viděla znovu a zase jsem si připadala, jako by mi bylo pět....má to prostě svoje kouzlo. Vždycky jsem chtěla být součástí takové party......
Čarodějnice školou povinné (1998) (seriál)
Harry Potter v sukni......akorát s tím rozdílem, že Harry není takové (a teď pardon za ten výraz) střevo jako Mildred.....ale kdyby mi bylo osm, tak by se mi to možná i líbilo. Úsměvných 15%.
Jak jsem poznal vaši matku (2005) (seriál)
Ano, tak takhle by nějak alespoň podle mě měl vypadat komediální seriál. Zatím jsem viděla první sérii, ale nenechala jsem si ujít ani jeden díl. Je to vtipné a má to i příběh. Uvidím, jak se to vyvine dál.