Recenze (71)
Big Brother (2023) (pořad)
Nova v poslední době teda jede. Poslední masterchef plný gayů, černoška samozřejmě nesmí chybět. Love Island byl úplně tragédie, tam bílý heterosexuální Čech byl dokonce v menšině a tady dávka exotů pokračuje. Kdo je zvědavý na nějaký tranďáky? Na to se nikdo dívat nechce. Humus.
Stranger Things (2016) (seriál)
První dvě série paráda, třetí série obrovský sešup dolů a čtvrtá série nudná hrůza s nepochopitelně dlouhými díly. Když měl díl 50 minut, tak to krásně odsejpalo. Ve čtvrté sérii při délce dílu okolo hodiny a půl se po 60 min. znuděně koukám na TV kolik ještě do konce a mám problém to dokoukat.
Vikingové: Valhalla (2022) (seriál)
Seriál sám o sobě poutavý, zajímavý. Může mi někdo ale sakra vysvětlit tu černošku - vládkyni Kattegatu? Když se začnu do děje ponořovat, tak se vždy objeví tato paní a rozbije celou atmosféru tím, jak je to úplně absurdní. Nedělám si iluzi o historické přesnosti, ale předělat severského mužského vládce na černošskou vládkyni, kterou by v reálu tak maximálně obětovali bohům, to chce velkou dávku soudružské neolevičácké ideologie nebo tvrdých drog. Soudruzi na západě by se měli vážně zamyslet nad svým psychickým zdravím.
Princezna zakletá v čase 2 (2022)
Kvalitní fantasy. Jo a v české produkci. Ještě teď tomu nemůžu uvěřit. Užil jsem si každou minutu. Čeští herci zde odevzdali to nejlepší, co v nich je. Roman Zach, Eliška Křenková a Vojta Kotek neskuteční. Dvojka je ještě o chlup lepší než jednička. Bravo.
Hranice lásky (2022)
95 minut prázdnoty. Film by fungoval možná před 15-20 lety, kdy tu na různé psychicky narušené prasáky perverzáky a úchyláky ještě nikdo nebyl připravený a film by mohl fungovat na bázi úžasu, co se dá všechno v partnerském vztahu dělat. V dnešní až přehnaně tolerantní době, kdy jsme si už zvykli na ledasco, tak film v podstatě nemá divákovi co nabídnout. Zápletka příšerně jednoduchá, že už po 10 minutách víte co se stane a můžete jít domů. Taky natáčení mobilem bylo značně kostrbaté a dost rušilo. K tomu pro mě dost nesympatický Řezníček tomu moc nepomohl, i když jeho výkon byl dost dobrý a reálně jsem mu jeho deprese věřil. Jednu hvězdu vybojovala souložící Hanka Vagnerová, která i ve 40 letech toho má dost co nabídnout a stylový v křesle a župánku sedící Ondra Bauer.
Černý telefon (2021)
Vzhledem k hodnocení jsem byl ve velkém očekávání, které se změnilo v lehké zklamání. Trailer vypadal velmi dobře, nápad nebyl taky úplně nejhorší, i když tu byl už milionkrát v lehce změněné podobě. Film byl řemeslně natočen opravdu kvalitně a vše fungovalo dobře, ale čekal jsem větší a delší gradaci finále. Vlastně bylo po všem během krátký roztržky ve sklepě a byla to hrozná škoda. Očekával bych větší zapojení policie, honbu za úchylem i s uneseným klukem nebo něco podobného. Jak tu někdo psal předemnou, je to hrozně basic. Každopádně mohu doporučit, hodina a půl utekla u tohoto filmu jako voda a určitě film zkrátí dlouhý večer.
Čertoviny (2017)
Další ze série pohádek od Zdendy Trošky. Po sérii trapných filmů Babovřesky natočil konečně něco normálního a docela i koukatelnýho. Zdeněk Troška pohádky prostě umí a doufám, že v tomto žánru už navždy zůstane protože to je jediný žánr, který umí vkusně a bez trapáren. Pohádka celkem na úrovni celkem i s pěknou výpravou, ale 101 minut je žalostně moc. Pohádka v některých pasážích ztrácí spád a to je velká Škoda, protože jinak by to bylo daleko vyšší hodnocení. Děj je takový klasický a lehce předvídatelný ale mě u pohádek to moc nevadí. Herecké obsazení je taky skvělé a vše skušně zahrané. Pohádka se povedla za mě 3,5 hvězdy.
Sebevražedný oddíl (2016)
Tenhle film je podle mě těžce nadhodnocenej,během 2 hodinové stopáže se toho událo zoufale málo ( v podstatě vzali padouchy z krimu, dali jim kvéry a zabili čarodějku). Myslel jsem také, že to je komedie ale za celou dobu jsem slyšel snad jen 1 vtip, což je taky zoufale málo. S hvězdama bych o dost víc šetřil nebýt Margot Robbie, která dělá půlku výkonu filmu. V dobrým světle se ukázal ještě Will Smith a Jared Leto jinak to byla velká bída. Za mě *** s hodně odřenýma ušima, bez Margot by to byly ** s taky odřenýma ušima.
Wilsonov (2015)
Film by byl sám o sobě odpad, z tohodle pomyslnýho dna ho vytáhli excelující Macháček s Krausem, díky kterým tenhle film nebyl utrpení a dalo se na to celkem i koukat. Sem tam se povedly i nějaké hlášky a tak hodnotím zlatým středem 50%.
Svatba upírů (1993)
''Verbeš jedna upírská!''