Poslední recenze (154)
Sinister 2 (2015)
Nebýt rukopisu Derricksona, tak je to pravděpodobně naprosto zavrženíhodný film. Ano, lekačky fungovaly přesto, že to čekáte a i Foyovi se povedlo dostat diváka tam, kde ho potřebuje mít. Nicméně invence naprostá nula, protože o nějakém momentu překvapení nebo vůbec o nějakém novém prvku oproti jedničce se nedá vůbec mluvit. Postrádá to hutnou a skličující atmosféru, jinak se tvůrci drželi osvědčené šablony. Škoda, že Derrickson neměl i režii, možná by to skončilo jako jednička, takhle jen průměrný film s nadprůměrnýma lekačkama a solidním soundtrackem (zase ovšem přes kopírák).
Šílený Max: Zběsilá cesta (2015)
Tak jsem váhal, zda si to pětihvězdu opravdu zaslouží, jenže ten film je fakt šíleně zběsilej jako máloco, navíc prudce zábavný, super masky a kostýmy a 3D neotravovalo jako obvykle, ani mi to nepřišlo v brýlích nepohodlný. Šablona pro akční filmy následující dekády, takže pět hvězd nakonec JO!
Dítě číslo 44 (2015)
No, sice je vidět rukopis chtěných klišé a snaha trefit se do vkusu hlavnímu proudu, nicméně v celkem dlouhé stopáži film nenudí. Nevím, jestli je to tím, že Hardy dostává tolik příležitostí, nebo právě proto, ale pro mě osobně vyrostl mezi absolutní hereckou špičku a je radost ho sledovat v jakémkoli počinu. Samozřejmě mi vadilo, přestože se jednalo o pouhých pár vteřin, kdy měl být Čikatilo vyjádřen jako celkem politováníhodný umírněný chlapík, protože tady dostalo "based on a true story" pořádně na prdel. Ale suma sumárum zábavný, napínavý, a i ta nesympatická a ošklivá Noomi se tam celkem hodila.