Recenze (15)
Bastardi (2010)
Nenávidím cikány a pi*use Řiťmuse a Magnusek je mi celkem sympatický tak nevim proč natáčí takovýhle sračky, ale tu hvězdičku dám za toho pověšenýho cikána.
Kat (2004)
Mám rád komixy a tohle je čistokrevný komix, na jedné straně listu hrdina prohrává na druhé vítězí, super a pište si kdo co chcete.
Harry Potter a Relikvie smrti - část 2 (2011)
Z téhle zpočátku nudné pohádky, se od 6 dílu stal fešnej thriller a tenhle díl to tomu dal fešnou tečku.....
Atentát (1964)
Podle mě jedna z nejlépe provedených konstrukcí válečných momentů v tehdejším Protektorátu. Autentičnost, akce, zvrat, zrada. V závěru věta od jednoho z parašutistů "Nevzdáme se nikdy!" tak na tu nezapomenu.
Terminátor (1984)
Superstart Jamese Camerona
Smrtonosná past 2 (1990)
Na mě až moc akční nesmrtelnou jedničku to nepřekoná
Pulp Fiction: Historky z podsvětí (1994)
Dlouho jsem přemýšlel co k tomu to filmu napsat asi jen, že jsem viděl ,,Pan Film,, Skvělé herecké obsazení, výborně strukturovaný film, zábavné dialogy a výborný účes Samuela L. Jacksona
S.W.A.T. - Jednotka rychlého nasazení (2003)
Akčňák, který neuškodí.
Tisíc a jedna noc (2006) (seriál)
Zaslechl jsem, že to půjde na nově a dostávám kopřivku.
Batman začíná (2005)
Tak když jsem se poprvé doslechl o tom, že Nolan chce točit remaike netopýří série, řekl jsem si to nevyjde, ale ono to sakra vyšlo.